Konsumencki Lider Jakości 2012 dla Termo Organiki

Termo Organika, największy producent styropianu w Polsce otrzymał prestiżowe Złote Godło - Konsumencki Lider Jakości 2012 przyznawane przez biznes magazyn Dziennika Gazety Prawnej. 

Konsumencki Lider Jakości 2012 dla Termo Organiki
Termo Organika Styropian
termoorganika.pl
Dane kontaktowe:
12 427 07 40
Bolesława Prusa 33 30-117 Kraków
Zobacz firmę w innym dziale: Systemy ocieplania i termorenowacji

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Dziennik Gazetę Prawną. Jego głównym celem jest wyłonienie i promocja najlepszych w opinii konsumentów firm oraz produktów obecnych na polskim rynku w wybranej branży. W ramach programu przeprowadzono ogólnopolskie badania opinii konsumentów na temat rynku styropianu. Ponad 4 tysiące respondentów odpowiedziało na pakiet pytań związanych m.in. ze znajomością rynku styropianów, producentów, cen, dostępności, czy w końcu jakości. Otrzymane wyniki i ich analiza pozwoliła jednoznacznie wyłonić laureata Konsumenckiego Lidera Jakości 2012.

- To kolejna nagroda i sygnał z rynku potwierdzający pozycję lidera oraz jakość naszych produktów - mówi Krzysztof Krzemień z Termo Organiki - Złote Godło czyli najwyższe wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, bo to nagroda i wyrazy uznania od zadowolonych klientów.

W ramach ogólnopolskich badań opinii przeprowadzono wśród respondentów również identyfikację skojarzeń z badaną marką. Termo Organika i jej produkty najczęściej kojarzono z ciepłem, trwałością i oszczędnością, gwarancją wysokiej jakości, innowacyjnością produktów polskiego producenta. Z uzyskanych odpowiedzi wynika, że szczególnie ważna dla konsumentów była gwarancja jakości, jaką otrzymują kupując produkty Termo Organiki. Zarówno płyty styropianowe, jak i elementy systemów ociepleń (czyli tynki, kleje, farby) posiadają rekomendacje techniczne Instytutu Techniki Budowlanej.

Termo Organika od lat poszerza i udoskonala swoje produkty. Ważniejsze punkty w historii firmy to:

  • budowa sieci fabryk na terenie całego kraju
  • wprowadzenie na rynek styropianu w kropki – Dalmatyńczyk
  • rozszerzenie oferty produktowej opartej o rekomendacje techniczne ITB
  • wprowadzenie kompletnego systemu ociepleń, pochodzącego od jednego producenta

Źródło: Termo Organika

Wiecej