Kampania społeczna „Zielone okno – wyrzuć rtęć ze swojego życia” ma na celu zwrócenie uwagi Polaków na problem występowania rtęci w najbliższym otoczeniu człowieka. W fabryce OKNOPLAST maluchy zobaczyły jak powstają ekologiczne, bezrtęciowe okna.
Dzieci zwiedziły całą linię produkcyjną, od stanowiska cięcia i zgrzewania profili, aż do punktu, w którym stolarka przygotowywana jest do wysyłki. „Ile gwoździ na minutę wystrzeliwuje pistolet?” czy „Ile metrów folii jest potrzebnych do zabezpieczenia jednego okna?” to tylko niektóre z pytań, na jakie chętnie odpowiadali pracownicy firmy.
Bardzo się cieszymy, że mogliśmy pokazać dzieciom naszą fabrykę. Budowanie świadomości ekologicznej już od najmłodszych lat ma duże znaczenie dla ochrony środowiska. To właśnie od tego czy zbudujemy w dzieciach odpowiednią postawę zależy przyszły stan naszej planety – mówi Monika Sosnowska-Rainer, Specjalista ds. PR OKNOPLAST.
OKNOPLAST, jako firma działająca w segmencie Premium przykłada dużą wagę nie tylko do jakości swoich wyrobów, ale również do ekologii produkcji. Stolarka wytwarzana przez OKNOPLAST spełnia rygorystyczne europejskie standardy jakości i ekologii. Firma uzyskała Certyfikat Q-Zert wydany przez Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Przedsiębiorstwo otrzymało również certyfikat „Zielone Okno”, potwierdzający, że jego okna nie zawierają rtęci.
Okna pod lupą przedszkolaków, więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl. Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1
Źródło: OKNOPLAST
Więcej