Znaczenie reputacji wzrasta, ponieważ ludzie oczekują od ulubionych marek głębszych wartości związanych z etyką działania, profesjonalną obsługą czy wrażliwością ekologiczną. W badaniu PremiumBrand 2012, przeprowadzonym po raz pierwszy na grupie specjalistów rynku budowlanego, ISOVER otrzymał wysoki wynik, świadczący o głębokim zaufaniu do tej marki. Ocenę reputacji w badaniu przeprowadzono w oparciu o następujące aspekty: „trwały”, „godny polecenia”, „warty swojej ceny”, „funkcjonalny”.
– Reputacja jest podstawowym kryterium branym pod uwagę przy wyborze produktów naszej marki. W odróżnieniu od "wizerunku" skupionego na jej charakterystyce, "reputacja" jest zawsze powiązana z oceną. Uważnie słuchamy i dopasowujemy wszelkie działania do oczekiwań naszych Klientów, dlatego w codziennej działalności staramy się dbać przede wszystkim o ich potrzeby. Pozytywna opinia ludzi używających naszych produktów stanowi dla nas ogromne wyróżnienie. Jednocześnie potwierdza właściwy kierunek rozwoju naszej marki – mówi Olga Mazurek, Kierownik Marki i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy ISOVER
– Długofalowe budowanie reputacji ISOVER polega na trwałym zaangażowaniu w projekty dotyczące energooszczędności i propagujące ekologiczne postawy. Proekologiczne inicjatywy ISOVER w Polsce dotyczą m.in. udziału w projekcie „Klimat i Energia” organizacji WWF Polska. Ponadto w 2012 roku, kiedy gliwicka siedziba firmy została poddana modernizacji, spełniającej najbardziej restrykcyjne wymogi dotyczące energooszczędności, ISOVER został partnerem Programu Komisji Europejskiej „GreenBuilding”. Należy także zaznaczyć, iż wzrost świadomości ekologicznej i społecznej odpowiedzialności biznesu ma swój początek od produktu – ISOVER Multimax 30, który jest najlepszym na świecie produktem izolacyjnym z wełny mineralnej – dodaje Mazurek.
ISOVER wyróżniony tytułem Marki Wysokiej Reputacji – PremiumBrand. Projekt PremiumBrand od 2006 roku bada reputację marek wśród konsumentów i otoczenia biznesowego. Certyfikaty VII edycji badania wręczono markom i firmom wysokiej reputacji 11 lipca, podczas gali w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki. Organizatorem wydarzenia jest Central European Quality Institute – brand grupy MMT Management. Za realizację badania odpowiadał instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC, którego specjaliści rokrocznie analizują specjalistyczne branże. Badanie stanowi jedyne na polskim rynku rozwiązanie, które w tak szeroki sposób sprawdza reputację marek w społeczeństwie i firm w otoczeniu biznesowym.
Źródło: ISOVER