Książka "M.O.D.A" napisana przez dziennikarkę magazynu „Wysokie Obcasy”, Katarzynę Świeżak oraz niebanalnie zilustrowana przez Katarzynę Bogucką wprowadza najmłodszych czytelników w świat mody. W przystępny sposób opowiada o zjawiskach i trendach, które ją kształtują, przedstawia historię takich odzieżowych klasyków, jak dżinsy czy mała czarna. Przytacza też liczne anegdoty o projektantach i ich słynnych kreacjach. Dzięki tej lekturze dzieci mogą dowiedzieć się na czym polega projektowanie ubrań i zrozumieć, jak złożony, a zarazem fascynujący jest świat mody.
KLUDI sponsorem książki dla dzieci "M.O.D.A."
Co sprawiło, że firma specjalizująca się w produkcji armatury łazienkowej i kuchennej zaangażowała się w projekt związany z modą? Sponsoring "M.O.D.Y." to próba zwrócenia uwagi na to, jak znaczące miejsce w naszej współczesnej kulturze ma sfera mody; jak ogromny jest jej związek z naszym stylem życia.
KLUDI postrzega modę jako bardzo istotną dziedzinę poszukiwania inspiracji nie tylko dla siebie, lecz także dla wszystkich marek związanych z wyposażeniem wnętrz. Nie od dziś wiadomo, że pomysły, które w jednym sezonie zaprezentują projektanci mody, w kolejnym znajdą swoje odbicie w tym, co kupujemy do naszych mieszkań – a więc także do naszych łazienek. KLUDI jako marka uważnie śledząca aktualne trendy również nie mogła zostać obojętna na pomysły wielkich kreatorów.
Efektem fascynacji trendami kreowanymi przez domy mody jest też długoletnia współpraca KLUDI ze znanymi modowymi markami Esprit i JOOP! W ramach tych partnerskich projektów powstają inspirowane kreacjami z wybiegów kolekcje wyposażenia łazienek i armatury kuchennej.
Esprit home bath concept to kompletna oferta wyposażenia łazienek, adresowana do ludzi dynamicznych, otwartych na nowości, ceniących jakość i estetykę oraz lubiących poprzez swoje otoczenie wyrażać swój styl życia. W kolekcji niezwykle istotną rolę odgrywa kolorystyka: różne zestawienia kolorystyczne pozwalają dopasować ja nie tylko do różnych wnętrz, ale także do zróżnicowanych preferencji użytkowników.
Źródło: Profundo PR
Więcej