Grupą docelową kampanii są przede wszystkim projektanci instalacji grzewczych. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL, internet oraz akcje marketingu bezpośredniego. W październiku i listopadzie ukażą się reklamy w prasie branżowej. Do layout nowej kampanii dostosowana zostanie strona firmowa www.purmo.pl. Ważnym elementem kampanii będzie intensywna komunikacja bezpośrednia z główną grupą docelową. Do projektantów instalacji grzewczych skierowana zostanie duża akcja direct mailingu. W głównych miastach Polski Purmo zorganizuje warsztaty szkoleniowe, propagujące ideę oszczędnych systemów ogrzewania niskotemperaturowego. Akcję wspierać będą informacyjne działania bezpośrednie skierowane do kontrahentów handlowych firmy - akcje mailingowe oraz e-newslettery.
„Głównym celem jesiennej kampanii marki Purmo jest promowanie nowatorskiej idei energooszczędnego ogrzewania. Jako lider rynku chcemy wspierać rozwój wydajnych, ale przyjaznych środowisku metod grzewczych. W trakcie szkoleń dla profesjonalistów będziemy mieli okazję podzielić się wiedzą i wynikami ponad dwuletnich badań, prowadzonych w koncernie Rettig Heating.” - wyjaśnia Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rumunii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji, Finlandii oraz na Węgrzech. Przygotowała ją duńska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating, właściciela marki Purmo.
źródło: PURMO
Więcej