Izolacja - niewidoczny strażnik Twojego domu
Nowa strategia ISOVER kładzie nacisk na korzyści, jakie niesie ze sobą izolacja. Chociaż jest ona ukryta za ścianami, odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu komfortu mieszkańców i efektywności energetycznej budynków. Działając na wielu poziomach, izolacja ISOVER gwarantuje:
- Komfort termiczny i akustyczny,
- Bezpieczeństwo przeciwpożarowe,
- Zdrowy mikroklimatwewnątrz budynku.
Hasło „ISOVER robi swoje” to również deklaracja postawy wobec partnerów biznesowych. Marka zapewnia kompleksowe rozwiązania, wsparcie techniczne i doradztwo, będąc tym samym niezawodnym partnerem, na którego zawsze można liczyć.
Zrównoważony rozwój i zaufanie
ISOVER angażuje się w ochronę środowiska. Aż do 80% surowców używanych do produkcji wełny szklanej pochodzi z recyklingu, co przyczynia się do redukcji emisji szkodliwych substancji. Nowa strategia to wyraz odpowiedzialności marki i jej długofalowego myślenia.
Jak podkreśla Marcin Nowara, Dyrektor Generalny Saint-Gobain Construction Products i Solutions Polska: „Hasło Isover robi swoje to nie tylko obietnica najwyższej jakości produktu – to deklaracja postawy, jaką przyjmujemy wobec naszych klientów i partnerów. Działamy nie po to, by się wyróżniać, ale by nie zawodzić – dzień po dniu, dekada po dekadzie.”
Kampania w mediach ogólnopolskich
Kampania wizerunkowa, towarzysząca nowej strategii, obejmuje:
- Spoty radiowe w największych stacjach, takich jak Radio Zet, RMF FMi Polskie Radio.
- Reklamy na billboardachwzdłuż głównych tras.
- Szeroko zakrojone działania w social mediach.
Dzięki wielokanałowej komunikacji, ISOVER dociera do szerokiego grona odbiorców, budując świadomość marki i jej wartości.
źródło i zdjęcia: marka ISOVER