Działania obejmują wszystkie kluczowe kanały komunikacji: telewizję, radio i internet, docierając do milionów odbiorców w najważniejszych momentach dnia.
Telewizja - obecność w prime time i premiera nowego modelu Midea Solstice
Od 1 lipca spot marki Midea pojawia się w TVN, Polsacie i TVP - w czasie najwyższej oglądalności, przy głównych programach informacyjnych i rozrywkowych. W kampanii telewizyjnej promowany jest flagowy model klimatyzatora Midea Solstice, który wyznacza nowe standardy komfortu i efektywności energetycznej, a jego wyróżniki technologiczne, to:
- AI Ecomaster - technologia umożliwiająca do 30% oszczędności energii,
- Air Magic+ - zaawansowany system oczyszczania powietrza eliminujący 99,9% bakterii i wirusów,
- precyzyjna praca dostosowana do rytmu dnia użytkownika.
Radio - silna obecność w stacjach ogólnopolskich
Midea prowadzi intensywną kampanię radiową w największych ogólnopolskich stacjach: RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic oraz w serwisie RMFon.pl. Marka jest sponsorem letnich prognoz pogody – formatów o wysokim zasięgu i silnym kontekście użytkowym.
Media społecznościowe - wielokanałowa komunikacja
Marka intensyfikuje komunikację w social mediach, na Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube - prezentując nowości produktowe, inspiracje i treści edukacyjne. W ten sposób Midea dociera do różnych grup odbiorców: instalatorów, projektantów, inwestorów oraz klientów indywidualnych.
Midea - komfort, który pracuje na markę
Nowa kampania to nie tylko zasięgowa komunikacja, ale również spójna strategia wizerunkowa, której zadaniem jest budowanie trwałego wizerunku marki jako niezawodnego partnera w zakresie rozwiązań klimatyzacyjnych i grzewczych.
Dowiedz się więcej na: Midea na pełnym zasięgu - ruszamy z ogólnopolską kampanią!
źródło i zdjęcie: Midea