Mills jest aktywną orędowniczką ochrony środowiska, równości i równouprawnienia, i poprzez swoje zaangażowanie w sport pragnie inspirować do zmiany postaw oraz wywierać pozytywny wpływ na społeczeństwo, przedsiębiorstwa i instytucje rządowe, motywując je do generowania pozytywnych zmian.
Z inicjatywy Mills powstała kampania Big Plastic Pledge z poparciem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, mająca na celu zachęcanie sportowców oraz fanów do redukcji użycia jednorazowego plastiku w codziennym życiu. Mills jest również współzałożycielką grupy Athletes of the World, kolektywu sportowców zaangażowanych w działania mające na celu stworzenie pozytywnego wpływu na środowisko, ze szczególnym uwzględnieniem zmian klimatycznych.
Mówiąc o współpracy z Panasonic, Hannah komentuje:
- "Partnerstwo z firmą o zasięgu i skali działania jak Panasonic, w kontekście zrównoważonego rozwoju, jest dla mnie niezwykle inspirujące. Kampania GREEN IMPACT firmy Panasonic to jeden z niewielu programów zrównoważonego rozwoju, pochodzący od przedsiębiorstwa tej wielkości, który jest przejrzysty, łatwy do zrozumienia i obejmuje kompletne spektrum działalności biznesowej oraz potencjalny wpływ. Osiągnięcie neutralności węglowej w zakresie własnych operacji do 2030 roku poprzez redukcję, unikanie i innowacje technologiczne jest, moim zdaniem, odpowiedzialnością, którą nie tylko Panasonic powinien dążyć, ale dla wszystkich firm i przemysłu. Widząc to z Panasonicu wraz z planem, aby to wspierać, sprawia, że jestem podekscytowana, co możemy osiągnąć razem."
źródło i zdjęcia: Panasonic