Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

DRUTEX zaskakuje nowościami na targach MADE EXPO w Mediolanie

Firma DRUTEX zaprezentowała swoją ofertę na targach MADE EXPO w Mediolanie, które odbyły się w dniach 15-18 listopada 2023r. Wydarzenie to, będące jednym z największych w branży budowlanej w Europie, przyciąga setki firm z całego świata.

DRUTEX zaskakuje nowościami na targach MADE EXPO w Mediolanie
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
www.drutex.pl
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
Dane kontaktowe:
59 822 91 01
Lęborska 31, 77-100 Bytów

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Na 200-metrowym stoisku DRUTEX pokazał wiele autorskich rozwiązań, które wyróżniają się niepowtarzalnym designem i jakością. Wśród nich znalazły się produkty dedykowane na rynek włoski, ale nie tylko. Odwiedzający mogli zobaczyć nowości produktowe, które doskonale wpisują się w światowe trendy związane z energooszczędnością czy innowacyjnością.

Jednym z takich rozwiązań jest Iglo Energy Alucover - okno PVC z nakładką aluminiową, które jest szczególnie popularne na rynku włoskim. Wyróżnia się ono nowoczesnym designem odpowiadającym aktualnym trendom architektonicznym oraz świetnymi parametrami termoizolacyjnymi.

DRUTEX zaprezentował także nowoczesny system Iglo Slide, przeznaczony do wykonywania drzwi tarasowych i okien przesuwnych. Ten produkt cechuje się komfortem użytkowania i doskonale sprawdza się w pomieszczeniach, gdzie nie ma możliwości zastosowania tradycyjnych rozwiązań okienno-drzwiowych.

W ofercie DRUTEX na MADE EXPO znalazły się także pergole i nowe modele paneli drzwiowych. Stoisko firmy cieszyło się dużym zainteresowaniem, a odwiedzający byli zachwyceni jakością, funkcjonalnością oraz designem prezentowanych produktów.

- "Rynek włoski od lat jest jednym z naszych najważniejszych kierunków eksportowych. Stale powiększamy swój udział we Włoszech, rozpoznawalność marki i produktów. Targi są jednym ze sposobów na osiąganie tych celów. Nasze stoiska zawsze cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest ciepło przyjmowana. Targi to jednak nie wszystko. W tym roku rozpoczęliśmy też na przykład proces brandowania showroomów naszych partnerów handlowych we Włoszech, od A do Z. Spójny projekt, nowoczesna architektura, elegancki design i wykonanie, to wyróżniki naszego nowego projektu, przyjętego zresztą z wielkim entuzjazmem przez naszych Klientów" - mówi Paweł Jereczek, dyrektor ds. sprzedaży w firmie DRUTEX.

DRUTEX od lat aktywnie działa na rynku włoskim, uczestnicząc w takich wydarzeniach jak MADE EXPO w Mediolanie czy SAIE w Bari. Firma prowadzi również kampanie reklamowe w mediach, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki na rynku włoskim.

Nie tylko Włochy są celem ekspansji DRUTEX. W tym roku firma prezentowała swoją ofertę także na jednych z najważniejszych na amerykańskim rynku targach NAHB International Builders Show w Las Vegas oraz monachijskim BAU. Po MADE EXPO w Mediolanie, DRUTEX zaprezentuje swoją ofertę podczas Home Meeting na Ibizie.

źródło i zdjęcia: DRUTEX S.A.