Superbrand to „marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie”.
DRUTEX od blisko 40, czyli od początku istnienia, cieszy się zaufaniem Klientów i partnerów biznesowych na całym świecie. Kolejny, już dziewiąty tytuł Superbrands, przyznany przez znaną na całym świecie organizację, nagradzającą już od 1994 roku w 90 krajach najsilniejsze i cieszące się największym zaufaniem marki na świecie, jest tego najlepszym potwierdzeniem.
DRUTEX to firma o wyłącznie polskim kapitale, od zawsze budowana na solidnych fundamentach. Założycielem i prezesem jest Leszek Gierszewski. Bytowski potentat jest obecnie jednym z liderów stolarki okienno-drzwiowej w Europie, marką o zasięgu globalnym. Codziennie w halach o łącznej powierzchni ponad 11 hektarów powstaje do siedmiu tysięcy okien. Każde na indywidualne zamówienie. Dzięki własnej rozbudowanej flocie ponad 650 nowoczesnych pojazdów, zamówienia realizowane są w ekspresowym tempie - do 7 dni w przypadku stolarki PVC w całej Europie.
Ponad 80 procent produkcji trafia na eksport do krajów Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki i Australii. Okna firmy DRUTEX zamontowane są w wielu prestiżowych lokalizacjach, takich jak hotele Hyatt, Holiday Inn, Sheraton, Marriott w Nowym Jorku czy fabryka Lego w Meksyku.
Firma kreuje i wyznacza trendy na rynku. Co roku inwestuje w rozwój dziesiątki milionów złotych, by sprostać oczekiwaniom stale rosnącej rzeszy klientów. Bardzo bogata oferta, na którą składają się okna i drzwi z PVC, aluminium i drewna, rolety i żaluzje fasadowe czy ogrody zimowe, jest stale rozbudowywana.
W punktach sprzedaży na całym świecie powstają nowoczesne showroomy firmy DRUTEX, w których klient może nie tylko "na żywo" obejrzeć produkty z oferty, a nawet je przetestować. DRUTEX, który obecnie zatrudnia blisko cztery tysiące osób, będąc jednym z największych i najbardziej cenionych pracodawców na Pomorzu, niemal od zawsze angażuje się w działania CSR, wspierając różne inicjatywy sportowe, kulturalne, społeczne czy też pomagając ochronie zdrowia.
- Stale rosnący popyt na naszą stolarkę oraz wysoki poziom satysfakcji Klienta są najlepszą motywacją do dalszego działania. Kolejne tytuły, takie jak Superbrands, pokazują, że droga, którą wybraliśmy i którą konsekwentnie podążamy od blisko 40 lat nie tylko przyczynia się do dynamicznego rozwoju firmy, ale jest też zauważana i doceniana przez rynek oraz ekspertów. DRUTEX to od zawsze najwyższa jakość i innowacyjność, a także rzetelność biznesowa i gra fair play. Cały czas idziemy do przodu, a jak wielokrotnie podkreśla założyciel i prezes DRUTEX Leszek Gierszewski, wszytko co najlepsze jeszcze przed nami - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor ds. PR w firmie DRUTEX.
Tegoroczna, 17. polska edycja konkursu Superbrands, opierała się na szerokim badaniu konsumenckim przeprowadzonym wśród respondentów, a także na opinii ekspertów z Rady Marek. Oceniali oni pozycję rynkową marki w Polsce, jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B oraz innowacyjność i działania CSR. Pod uwagę brali też dynamikę rozwoju marki i jej siłę na tle danej kategorii.
Tytuł DRUTEX odebrał 8 listopada podczas gali w Warszawie.
źródło i zdjęcie: Drutex