Markiza - nowoczesna ochrona przed słońcem i wiatrem, która świetnie wygląda
Markizy miały kiedyś spełniać określone zadanie - chronić przed promieniami słonecznymi. Skupiano się głównie na ich funkcji, a względy ich estetyki przenoszono na drugi plan. Z biegiem czasu wygląd markiz, ich forma oraz kolory stawały się jednak coraz ważniejsze. Dziś markizy muszą odpowiadać na potrzeby współczesnej architektury i stanowić ozdobę domu.
50 lat rozwoju firmy markilux pozwoliło jej założycielom na dojście do miejsca, w którym dziś się znajdują - są ekspertami od markiz. Od samego początku firma kładzie duży nacisk na jakość i wygląd swoich produktów.
Jakość to fundament wyróżniania się na rynku. Musi to znaleźć odzwierciedlenie nie tylko w funkcjonalności, ale również w wyglądzie zewnętrznym - wyjaśnia Michael Gerling, dyrektor zarządzający ds. technologii i produkcji.
Z biegiem czasu coraz bardziej udoskonalano połączenie technicznego wyrafinowania markiz z ich pięknym wyglądem. Celem było także nadanie estetycznego charakteru nie tylko produktom, ale także marce i jej filozofii. To założenie jest istotnym elementem procesu twórczego firmy markilux - od pierwszego pomysłu markizy do gotowego produktu.
W tym celu markilux koncentruje się na nowoczesnej architekturze, współczesnym wzornictwie i aktualnych trendach kolorystycznych.
Po wielu latach rozwoju produktów dziś uważamy się za specjalistę w dziedzinie markiz designerskich - mówi Gerling.
Markiza markilux MX-2
Markiza markilux 970 oraz wszystkie modele z serii MX, np. MX-1 compact, MX-3 i nowy MX-2, reprezentują typowy wygląd dla produktów markilux - obejmują grę krzywizn z prostymi lub sześciennymi kształtami, akcenty kolorystyczne i wyjątkowe materiały - który odzwierciedla wysoką jakość produktów i ich ekskluzywny charakter.
U klienta końcowego uznanie zdobywa przede wszystkim wygląd produktu, a także możliwość dostosowania go w pewnym stopniu do indywidualnych życzeń. I dokładnie to oferujemy - wyjaśnia Michael Gerling.
Markiza markilux MX-1 compact
Opracowanie produktu z charakterem, który ma być elementem przekazu marki, to długi proces obejmujący stałą obserwację rynku, pracę kreatywnego zespołu projektowego, a także eksperymentowanie z fascynującymi materiałami i ich powierzchniami.
Wygląd naszych markiz jest spójny sam w sobie. Jest dopasowany do mebli, ogrodów i różnych stylów architektonicznych. Bo tego właśnie chcą klienci końcowi. Design musi sprawiać radość, nadawać każdemu domowi szczególny charakter i służyć przez wiele lat dzięki inteligentnej, bezpiecznej technologii - mówi Michael Gerling.