Geberit na Salone del Mobile - podsumowanie 60. edycji targów

Kolejna, fantastyczna odsłona największego wydarzenia w świecie designu dobiegła końca. Czym firma Geberit zachwyciła odwiedzających 60. edycję targów Salone del Mobile? 

Geberit na Salone del Mobile - podsumowanie 60. edycji targów
GEBERIT Systemy do montażu urządzeń sanitarnych
Dane kontaktowe:
22 376 01 00
Postępu 1 02-676 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Za nami Salone del Mobile, wydarzenie o największym znaczeniu i potencjale dla branży na poziomie międzynarodowym, ze względu na swą różnorodną i szeroką gamę oferowanych produktów, skupiającą się głównie na producentach mebli i wyposażenia wnętrz.

Tegoroczne targi w Mediolanie jeszcze bardziej podkreśliły rangę zrównoważonego rozwoju, którego idea stanowiła także dominantę stoiska House of Geberit. Szwajcarska marka zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia, które obiecują zrewolucjonizowanie branży łazienkowej.

Produkty sanitarne Geberit - sprawdź ofertę

60. Salone del Mobile dobiegło końca po ekscytującym tygodniu, który dał nam wiele do myślenia o tym, co ludzie nazywają nową koncepcją życia. Wydarzenie jak zawsze zgromadziło najlepsze projekty i pomysły w zakresie zarówno formy, jak i funkcji. W tym roku mogliśmy po raz kolejny obejrzeć nowe produkty kreatywnych umysłów i innowacyjnych firm.

Ogromną powierzchnię zajmowaną przez pawilony, misterną architekturę stoisk i wyobraźnię projektantów w kształtowaniu flagowych produktów firm, wypełniających te przestrzenie, połączono w sekwencję fascynujących obrazów, które pokazały ideę i złożoność Salone Del Mobile.

Stoisko marki Geberit na Salone del Mobile
Stoisko marki Geberit na Salone del Mobile

Hale i wydarzenia na terenie targów Rho Fiera Milano obfitowały w wystawców, tysiące dziennikarzy, architektów, projektantów wnętrz, profesjonalistów i miłośników designu, korzystających z okazji do dyskusji o najnowszych dokonaniach marek.

Tegoroczna wystawa pokazała przede wszystkim jak ważny jest proces wyważonej produkcji i jego wpływ na środowisko. W Mediolanie nie zabrakło obecności Geberit, dla którego strategia zrównoważonego rozwoju jest niezwykle istotna.

Firma tworzy trwałe produkty oszczędzające wodę w całym cyklu ich życia. Odwiedzający zobaczyli ekspozycje i projekty Geberit, które powstały z myślą o środowisku i ekologicznej transformacji.

Na stoisku House of Geberit, zaprezentowano zarówno rozwiązania in front of the wall, jak i behind the wall
Na stoisku House of Geberit, zaprezentowano zarówno rozwiązania in front of the wall, jak i behind the wall

Marka dołożyła wszelkich starań do tego, by nie marnować materiałów, energii elektrycznej i wody. Stoisko zostało zaprojektowane tak, by jego zdemontowanie pozwoliło na wtórne wykorzystanie materiałów.

Na stoisku House of Geberit, zaprezentowano zarówno rozwiązania in front of the wall, jak i behind the wall, w tym m.in. produkty z serii Geberit One, Geberit iCon, Geberit Acanto czy toalety myjące Geberit AquaClean.

Ekspozycje i projekty Geberit na Salone del Mobile
Ekspozycje i projekty Geberit na Salone del Mobile

Firma zachwyciła odwiedzających swoją interpretacją współczesnych potrzeb użytkowników - pokazała łazienkę z wyposażeniem Geberit, które ma szansę zmienić historię stylu życia, społeczeństwa i nowoczesnego domu.

Stoisko Geberit odwiedzili polscy dziennikarze i ambasadorzy marki, m.in. Katarzyna Orwat, Agnieszka Burzykowska-Walkosz, Agnieszka Musiał-Chmielnik, Barbara Uherek-Bradecka i Katarzyna Szramek.

Źródło i zdjęcia: Geberit