PLMA promuje marki własne sklepów z ponad 75 krajów na świecie. Zwieńczeniem przystąpienia do organizacji będzie udział w Targach PLMA World of Private Label w Amsterdamie, jednych z największych targów Marek Własnych w Europie.
Członkostwo w Private Label Manufacturers Association to potwierdzenie, że firma dysponuje odpowiednim zapleczem, która umożliwia produkcję wyrobów pod markami własnymi dla międzynarodowych sieci i dystrybutorów.
PLMA to organizacja non-profit założona w 1979 roku w celu promowania marek własnych sklepów. Jest jedyną w swoim rodzaju grupą handlową, zrzeszającą 4500 firm członkowskich z całego świata.
Oprócz corocznych targów w Chicago i Amsterdamie, PLMA oferuje swoim członkom liczne konferencje, programy edukacyjne dla kadry kierowniczej, wsparcie w rozwoju zawodowym, badania rynku i raporty dotyczące sprzedaży w kategoriach i kanałach, a także ankiety konsumenckie oraz liczne publikacje branżowe.
Przystąpienie do PLMA to dla polskich firm szansa na zaprezentowanie możliwości, produktów oraz nawiązania kontaktów z licznymi sieciami handlowymi i dystrybutorami z całego świata.
Członkowie PLMA pogrupowani są według kategorii produktów, m.in.: świeżych, mrożonych, chłodzonych i gotowych produktów spożywczych, napojów, kosmetyków, produktów dla zdrowia i urody, pielęgnacji samochodu czy artykułów gospodarstwa domowego. Umożliwia to łatwiejsze połączenie producenta z sieciami marketów, hipermarketów i sklepów na całym świecie.
Coroczne międzynarodowe Targi PLMA World of Private Label od ponad 35 lat łączą sprzedawców detalicznych z producentami, aby pomóc im znaleźć nowe produkty, nawiązać nowe kontakty i odkryć nowe pomysły, które pomogą ich programom marek własnych odnieść sukces i rozwijać się.
Delegacja firmy Dragon Poland będzie obecna w Amsterdamie od 31 maja do 1 czerwca 2022 roku, by zaprezentować swoje flagowe produkty: kleje i rozcieńczalniki, ale też impregnaty, grunty, produkty do malowania i ochrony drewna, farby oraz środki czystości.
Źródło i zdjęcia: Dragon Poland