Pompy ciepła Aquarea z certyfikatem Keymark
Keymark jest niezależnym, dobrowolnym znakiem certyfikacyjnym wspierającym jakość pomp ciepła na rynku europejskim. Jest on oparty na bezstronnych testach przeprowadzanych przez niezależne organizacje i potwierdza zgodność z wymogami dotyczącymi produktu określonymi w zasadach programu Keymark oraz z wymogami dotyczącymi wydajności określonymi przez Ecodesign. Certyfikacja jest uznawana przez organizacje takie jak MCS, EHPA i NFPAC.
Urządzenia Aquarea generacji H i J High Performance oraz T-CAP to kolejne pompy ciepła Panasonic, którym został przyznany certyfikat Keymark. Aquarea generacji J to innowacyjna, wysokowydajna seria pomp ciepła wykorzystująca czynnik chłodniczy R32, który ma niskie GWP (potencjał tworzenia efektu cieplarnianego), co pomaga obniżyć emisję dwutlenku węgla budynku. Aquarea generacji H to pompy na dobrze znany czynnik R410a, zaprojektowane zarówno do budynków niskoenergetycznych jak i modernizacji (T-CAP), zapewniają wysoką wydajność i ekonomiczną pracę.
O firmie Panasonic
Panasonic, jeden z liderów branży klimatyzacji, dysponuje ponad 60-letnim doświadczeniem, eksportuje produkty do ponad 120 krajów na całym świecie i wyprodukował już ponad 200 milionów sprężarek. Panasonic proponuje cztery linie innowacyjnych rozwiązań do ogrzewania i klimatyzacji dla domów, biur, firm i obiektów przemysłowych. Panasonic przykłada szczególną wagę do jakości swoich rozwiązań, które mają dobrze przemyślaną konstrukcję i gwarantują zdrowe powietrze, a jednocześnie spełniają najsurowsze standardy w zakresie zużycia energii, ochrony środowiska i emisji hałasu.
Panasonic Corporation to światowy lidere w opracowywaniu innowacyjnych produktów i technologii w obszarze elektroniki konsumenckiej oraz rozwiązań dla klientów z branż motoryzacyjnej, nieruchomości oraz różnych sektorów biznesowych B2B. W 2018 roku firma obchodziła setną rocznicę działalności, posiada 528 spółek zależnych i zarządza 72 firmami stowarzyszonymi na całym świecie. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2020 roku firma Panasonic odnotowała skonsolidowaną sprzedaż netto na poziomie 61,9 mld euro (7,49 bln jenów). Firma z zaangażowaniem poświęca się tworzeniu nowych wartości poprzez współpracę przy opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, aby klienci mogli żyć lepiej w lepszym świecie.
źródło i zdjęcie: Panasonic