Drutex w USA - IAHB International Builders Show 2022
Amerykańskie targi odbywające się w dniach 8-10 lutego 2022 r. były dla Drutexu niezwykle udane. Ponad 200 metrowe stoisko producenta stolarki okienno-drzwiowej przyciągnęło tłumy odwiedzających. Obecność Drutexu na targach w Orlando pozwoliła na nawiązanie wielu nowych kontaktów biznesowych, które stanowią fundament dla międzynarodowej ekspansji firmy.
Na stoisku firmowym klienci mogli zobaczyć najwyższej jakości okna wykonane z PVC w autorskim systemie Iglo 5 i Iglo Energy charakteryzujące się ciekawym designem oraz doskonałymi parametrami w zakresie izolacji cieplnej i akustycznej. Bardzo duże zainteresowanie wzbudziły drzwi z PVC Iglo Energy oraz drzwi aluminiowe, które stały się świetną okazją do prezentacji wysokiej jakości, zaawansowanej technologii oraz możliwości firmy w zakresie personalizacji produktu, odpowiadającej wymaganiom klientów na całym świecie. Kolejnym przebojem okazały się systemy tarasowe. Drutex zaprezentował flagowy system IGLO-HS wykonany z PVC oraz aluminiowy system harmonijkowy MB-86 FOLD LINE. Oba systemy zebrały bardzo pochlebne opinie za jakość i precyzję wykonania oraz świetne parametry izolacji cieplnej i akustycznej.
Na stoisku nie mogło zabraknąć autorskich systemów rolet aluminiowych i PVC, w których Drutex ma już ponad 25 letnie doświadczenie oraz żaluzji fasadowych. Wszystkie przesłony okienne były wyposażone w inteligentne rozwiązania typu Smart Home i każdy odwiedzający mógł nimi sterować za pomocą smartfona czy pilota, co spotkało się z ogromnym entuzjazmem. Klienci mogli sami przekonać się o komforcie użytkowym i zaprogramować roletę tak aby opuszczała i podnosiła się o wybranej porze, a w przypadku żaluzji fasadowych za pomocą jednego kliknięcia na smartfonie ustawić lamele pod odpowiednim kątem, tym samym zapewniając optymalne naświetlenie pomieszczenia. Dla miłośników ponadczasowego uroku drewna oraz lekkiej formy i trwałości aluminium, Drutex przygotował ekspozycję okien wykonanych w systemie DUOLINE, czyli unikalnym połączeniu drewna z aluminium.
Nasze stoisko wzbudziło ogromne zainteresowanie. Stolarkę Drutexu wyróżnia najwyższa jakość i niezawodność. Nasze okna i drzwi mają służyć Klientom przez długie lata, dlatego już od pierwszego etapu produkcji aż po produkt finalny przywiązujemy wielką wagę do najdrobniejszych detali, które gwarantują prawidłowe funkcjonowanie, wysoką estetykę wykonania oraz bardzo dobre parametry izolacji cieplnej i akustycznej. Amerykanie tak jak i reszta świata zaufali Drutexowi. Mimo że na rynku amerykańskim funkcjonujemy już od lat i z powodzeniem sprzedajemy tam nasze produkty, to tegoroczna wystawa przerosła nasze oczekiwania pod względem frekwencji i zainteresowania naszą stolarką - mówi Marcin Kloska, dyrektor sprzedaży w firmie Drutex.
Rozwój marki Drutex w Stanach Zjednoczonych
Już dziś Drutex może pochwalić się prestiżowymi realizacjami w USA. Firma wyposażyła przecież w okna wiele spektakularnych inwestycji, takich jak:
- hotel Hilton w Nowym Jorku,
- Hyatt,
- Holiday Inn
- Sheraton.
Tegoroczna wystawa potwierdza, ze to dopiero początek współpracy z klientami ze Stanów, dla których jakość naszych okien, szybkość i profesjonalizm działania stanowią przewagę konkurencyjną.
Drutex eksportuje dziś prawie 80% wielkości całkowitej sprzedaży firmy. Rynki europejskie wiodą prym. Rynek amerykański to dla nas tzw. druga noga, z ogromnym potencjałem i możliwościami, które z pewnością wykorzystamy - dodaje Marcin Kloska.
Niewątpliwym atutem przedsiębiorstwa są od zawsze jedne z najkrótszych terminów realizacji zamówień, co w przypadku niestabilnej sytuacji gospodarczej, problemów z łańcuchem dostaw i dostępnością surowców, zachęcało dodatkowo klientów do podjęcia współpracy. To niekwestionowana zaleta, która przekłada się na konkurencyjność firmy i determinująca jej dynamiczny rozwój.
źródło i zdjęcia: Drutex S.A.