KONTAKT-SIMON S.A. - producent osprzętu elektrotechnicznego - odświeża wizerunek marki i firmy wprowadzając nowe, ujednolicone materiały wizualne. Katalog wyrobów, poszczególnych serii produktów, ulotki informacyjne, prezentery, tablice czy wzorniki koloru uzyskały zmienioną stylistykę.
Każdej z ośmiu serii osprzętu z oferty firmy poświęcono w katalogu oddzielną część, wyodrębnioną graficznie na marginesach poszczególnych stron. Całości dopełnia informator techniczny – rodzaj podręcznika dla instalatora – zawierający rysunki techniczne, instrukcje montażowe oraz schematy instalacyjne. W tej części, omówiono także zasady działania i sposób podłączenia wybranych wyrobów, takich jak na przykład elektroniczny wyłącznik czasowy czy ściemniacz z symulatorem obecności.
W grafice materiałów reklamowych dominuje granat - kolor korporacyjny i ujednolicone logotypy serii osprzętu. Wprowadzono stały układ graficzny stron tytułowych.