Takie są właśnie silne relacje biznesowe, które poza samym faktem pracy w tej samej branży, firma FAKRO pielęgnuje, zapraszając partnerów, architektów, dekarzy, wykonawców, dziennikarzy i sprzedawców do specjalnie przygotowanych stref kibica FAKRO, podczas meczy Reprezentacji Polski. Wspólna podróż i przeżywanie piłkarskich emocji tworzą więź, tak ważną w biznesie, a ta z kolei przekłada się na efekt, mający realny wpływ na kondycję polskiej gospodarki.
Tak w sporcie, jak i w biznesie bywają wzloty i upadki. Jednak cechą dobrego stratega jest znajdować okazje i inwestować w trudnych czasach, niejednokrotnie podejmując wysokie ryzyko. Ważne jest także wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w nowe, lepsze działania - chodzi o to, żeby nigdy się nie poddawać. Pandemia mocno dała się branży budowlanej we znaki. Ceny surowców znacznie wzrosły, terminy dostaw się wydłużyły, a komunikacja z rynkiem i klientem stała się mocno ograniczona. To spowodowało, że przedsiębiorstwa musiały dopasować się do nowej rzeczywistości i teraz, wracając na dobre tory, jesteśmy silniejsi i bogatsi o nowe doświadczenia. Czas na nowe rozdanie.
- Każda grupa naszych partnerów jest dla nas równie ważna. Działania tych fachów przeplatają się na różnych etapach wykańczania inwestycji. Jedni wpierają drugich, dostarczając sobie niezbędnych informacji i wytycznych, a my towarzyszymy Im na każdym z tych etapów, służąc wsparciem technicznym, kulturą obsługi i serwisem - tym bardziej cieszy nas otrzymane ostatnio wyróżnienie Marki Przyjaznej Fachowcom od ASM. Widać, jak mocną drużynę tworzymy z naszymi partnerami. Przede wszystkim jednak, jako świadomy producent, zapewniamy wysokiej jakości wyroby. Produkty nowoczesne, łatwe i szybkie w montażu, trwałe i bezpieczne. Tworzymy je z myślą o środowisku naturalnym.
Sport uczy zdrowej rywalizacji. A w sporcie jak w biznesie. Są zasady i przyjęte standardy, według których silne marki działają, prowadząc swoją politykę na bazie uczciwej konkurencji. Inwestujemy w maszyny, cenimy pracowników i Ich wiedzę, szkolimy kadrę i stale poszukujemy innowacyjnych produktów. Nasze rozwiązania mają już blisko 190 zgłoszeń patentowych, a ich funkcjonalność doceniają klienci na całym świecie. Życzylibyśmy sobie aby duch uczciwej rywalizacji towarzyszył w każdej dziedzinie biznesu i sportu - mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.
Oficjalnymi Partnerami Medialnymi spotkania "Reprezentujemy Polskę. Kibicujmy Razem" byli: miesięcznik Murator, magazyn Ładny Dom, magazyn Budujemy Dom, e-dach.pl, grupa Dobry Dom, magazyn branżowy Nasz Dekarz.