Zakończyły się Międzynarodowe Dni Mediów 2018 Grupy fischer
Zakończyły się Międzynarodowe Dni Mediów 2018 Grupy fischer
W dniach 11-14 czerwca 2018 r. w centrali fischer w Waldachtal odbyły się Międzynarodowe Dni Mediów 2018. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło przedstawicieli polskiego oddziału firmy oraz branżowych liderów opinii - dziennikarzy i influencerów.
Data publikacji: 2018-06-27
Data aktualizacji: 2018-06-27
Siedziba główna rodzinnego przedsiębiorstwa, które od ponad 20 lat dostarcza mocowania z charakterystyczną rybką na polski rynek, położona jest w malowniczej okolicy północnego Szwarcwaldu - Waldachtal-Tumlingen.
W odległości około 70 kilometrów od Stuttgartu znajduje się centrala rozwoju fischer innovative solutions, a także pozostałych sfer działalności Grupy - fischer consulting, która wspiera przedsiębiorstwa w zakresie udoskonalania procesów, fischer automotive systems z projektami zapewniającymi wygodę i porządek w samochodzie, a także linii inteligentnych klocków konstrukcyjnych dla dzieci - fischertechnik.
Odbywające się w połowie czerwca spotkanie umożliwiło poznanie tajników funkcjonowania firmy. W programie wizyty polskiej delegacji przewidziano wizytę w fabryce, którą połączono z testami wytrzymałościowymi i możliwością przetestowania nowoczesnych zamocowań (kołków DUO-Power, DUO-Tec zaprawy iniekcyjnej FIS VL) pod okiem ekspertów Akademii fischer.
- W Grupie fischer chętnie wymieniamy się doświadczeniem. Dlatego w centrali w Waldachtal co najmniej dwa razy w roku pojawiają się przedstawiciele mediów z całego świata. To doskonała okazja do wymiany spostrzeżeń, ale i bliższego poznania się. Wcześniej byli to dziennikarze m.in. z Brazylii i Portugalii, a tym razem z takiego zaproszenia mogła skorzystać Polska - tłumaczy Monika Jagiełło z fischer Polska. Zaproszeni goście odwiedzili również fabrykę fischer w Denzlingen, gdzie na co dzień inżynierzy pracują nad rozwojem produktów z dziedziny zamocowań chemicznych.
Nie obyło się bez paneli dyskusyjnych i rozmów z prezesem Grupy fischer, profesorem Klausem Fischerem, oraz trzykrotnym mistrzem olimpijskim w jeździectwie sportowym, Michaelem Jungiem, którego z przedsiębiorstwem fischer łączy bliskie partnerstwo oraz wspólnie wyznawane wartości.
- Od blisko 6 lat jest ambasadorem marki, a nas niezmiennie cieszy każdy jego sukces. Jung jako sportowiec uosabia dokładnie te cechy, które są bliskie naszemu przedsiębiorstwu - działa innowacyjnie, świetnie radzi sobie z przeszkodami, a wszystko to popiera wiarygodnością - dodaje Monika Jagiełło. Prezentację multimedialną na temat polskiego oddziału firmy fischer przedstawił prezes fischer Polska - Artur Hoffman.
Wspólnie spędzony czas uświetniły dania z regionu Czarnolasu, które w restauracji "Traube Tonbach" serwował uznany 3 gwiazdkami Michellin kucharz oraz degustacja win i kolacja w winiarni Franz Keller Schwarzer Adler.