W tych miejscowościach mieszkańcy mogą już realizować zakupy niezbędnych do domu i ogrodu produktów w nowoczesnych sklepach. Dzięki tym działaniom wzrosła liczba sklepów PSB-Mrówka do 150 marketów o łącznej powierzchni sprzedaży ponad 170 000 mkw., w których pracuje ok. 2700 osób.
Przeciętna Mrówka obsługuje populację 30-40 tysięcy mieszkańców, zaś Mini-Mrówka kilku-kilkunastu tysięcy. Obecnie, w trakcie budowy oraz przygotowań do otwarcia w najbliższych miesiącach jest kilka kolejnych inwestycji. Mrówki są najliczniejszą siecią marketów dom i ogród w Polsce, zlokalizowane głównie w miastach powiatowych i gminnych.
Po 9 miesiącach 2013 r. przychody sklepów PSB-Mrówka były wyższe o 15% w stosunku do zeszłego roku. Jest to efekt większej ilości marketów. Natomiast w ujęciu tej samej ilości placówek jest to wzrost przychodów na poziomie 1,4%.
Firma powiązana: GRUPA PSB S.A.