Budowlana Marka Roku 2013 - Kogo wskażą wykonawcy?

Budowlana Marka Roku 2013 - Kogo wskażą wykonawcy?

13 czerwca 2013 r. podczas uroczystej Gali w hotelu Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy zostaną ogłoszone wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2013, organizowanego przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.

Aktualnie trwa jeszcze procedura przyjmowania zgłoszeń od firm, które stają w szranki współzawodnictwa by walczyć o zwycięstwo swojej marki. Zapraszamy do zapoznania się z ideą projektu, listą kategorii rankingowych, regulaminem oraz szczegółami poszczególnych edycji na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

Instytut ASM od 9-ciu lat corocznie przeprowadza obiektywne i niezależne badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski. Jest to klasyfikacja przeprowadzana na najszerszą skalę w Polsce, obejmuje bowiem najwięcej segmentów rynku materiałów budowlanych.

Opiera się ona na spontanicznie podawanych przez respondentów informacjach, jest zatem najbardziej  miarodajnym ze wszystkich konkursów w branży budowlanej w Polsce! Wśród wielu rankingów przeprowadzanych w kraju, Budowlana Marka Roku wyróżnia się przede wszystkim obiektywizmem.

Stworzony na tej podstawie Ranking pomaga producentom kreować wizerunek swojej marki a wykonawcom i inwestorom dokonywać wyboru sprawdzonych i cenionych produktów.

Laureaci otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku, które rekomendują produkt na rynku.

Dlatego z jednej strony warto zaufać wynikom klasyfikacji gdy chcemy dokonać najlepszego dla siebie wyboru, z drugiej zaś skorzystać z renomy jaką daje zaufanie użytkowników gdy chcemy wyróżnić się na tle konkurencji. W obu przypadkach dobrze jest wiedzieć co na ten temat ma do powiedzenia rynek.

Powodzenie danej marki budowlanej na rynku zależy bowiem od zaufania wypracowanego wśród użytkowników produktów w ciągu szeregu lat. Zadowolenie z zakupu procentuje ponownym wyborem i lojalnością wobec marki.

Z jednej strony jest to zwycięstwo właściciela marki, z drugiej zaś wyzwanie dla innych producentów, którzy pragną przekonać klientów do wyboru własnych produktów poprzez reklamę, systemy sprzedaży i szkolenia.

Zapoznając się z kampaniami marketingowymi producentów warto zwrócić uwagę na to, czy wykorzystują oni obiektywne argumenty i swoje decyzje zakupowe uzależnić od kryteriów miarodajnych.

 

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz