Wykorzystanie potencjału
Rynek odzieży roboczej w Europie ma wartość ok. 2 mld EUR i tworzy go przede wszystkim 5 kategorii: spodnie, koszule i bluzy, obuwie ochronne, a także kurtki pełne i kurtki lekkie. Z powodu intensywnej eksploatacji w trudnych warunkach cykl życia odzieży roboczej jest stosunkowo krótki. Badania zamówione przez firmę Bosch wskazują, że przeciętny użytkownik profesjonalny w Europie wymienia spodnie, koszulki lub bluzy robocze średnio co pół roku.
Marka Bosch tradycyjnie cieszy się dobrą reputacją wśród użytkowników profesjonalnych jako dostawca innowacyjnych elektronarzędzi, narzędzi pomiarowych i osprzętu. Badania potwierdzają, że użytkownicy chętnie zaakceptują rozszerzenie oferty o wysokiej jakości odzież roboczą z logo Bosch – mówi Marek Krajewski, Senior Brand Manager marki Bosch Niebieski.
Oferta systemowa dla profesjonalistów
Gama odzieży roboczej Bosch obejmuje najważniejsze kategorie – zarówno z segmentu odzieży roboczej ogólnej (kurtki pełne, kurtki lekkie, spodnie, koszulki, kamizelki, nakolanniki), jak i tzw. osobistego wyposażenia ochronnego (obuwie ochronne).
Odzież robocza rozszerza i uzupełnia systemową ofertę Bosch skierowaną do użytkowników profesjonalnych, obejmującą dotąd elektronarzędzia, narzędzia pomiarowe i osprzęt.
Jakość Bosch
Zgodnie ze strategią produktową odzież robocza Bosch gwarantuje najwyższą jakość w zakresie tkanin, wykonania i wzornictwa.
Odzież robocza Bosch wykonana jest z wyjątkowo trwałych materiałów, np. odpornej na rozerwanie tkaniny CORDURA® oraz odpornej na zużycie tkaniny KEVLAR® marki DuPont™. Wyróżniają ją solidne wykonanie (np. potrójne szwy) i praktyczne rozwiązania (kieszenie, elementy odblaskowe itd.).