Rozpoczęła się już rejestracja uczestników „Jump the gap”, międzynarodowego konkursu na innowacyjne produkty i rozwiązania łazienkowe. Organizator konkursu, firma ROCA, zaprasza wszystkich zainteresowanych do zgłaszania się w terminie do 31 grudnia 2008 na stronie www.jumpthegap.net.
Data publikacji: 2008-10-23
Data aktualizacji: 2008-10-23
„Jump the gap” to już trzecia edycja międzynarodowego konkursu, organizowanego co dwa lata przez firmę ROCA. Jego celem jest – zgodnie z misją firmy – wspieranie innowacyjnych projektów. 50 lat tradycji firmy nauczyło ją, że rzeczy, które w ciągu 10 lat staną się stałym składnikiem naszego życia, w wielu przypadkach nie zostały jeszcze wymyślone. Stąd hasło przewodnie konkursu: Zaprojektuj dziś coś, czego będziesz używać jutro.
W tym roku zadaniem uczestników jest przedstawienie wizji innowacyjnych produktów i rozwiązań łazienkowych: nowych produktów, przestrzeni lub funkcji i zastosowań. Ma to być myślenie o jutrze, wykraczające poza ramy dzisiejszego designu.
ROCA kieruje konkurs do absolwentów i studentów architektury i projektowania wnętrz urodzonych po 1 stycznia 1974 r. To dla młodych twórców okazja do zaistnienia w świecie cenionych projektantów, architektów i firm. Nagroda w wysokości 5 tys. euro wręczona zostanie bowiem we wrześniu 2009 r. podczas prestiżowego wydarzenia „100% Design Fair London 2009”. Dodatkowo w zależności od cech projekt ROCA zapewnia realizację wyróżnionych modeli.
Zgłoszenia do konkursu należy składać za pośrednictwem strony internetowej do 31 grudnia 2008 r. Udział w konkursie jest bezpłatny. Propozycje konkursowe można przygotowywać indywidualnie lub w dwuosobowej grupie, lecz każda z osób w takim zespole może uczestniczyć tylko w jednym projekcie. Wstępnie zgłoszone prace należy nadsyłać do 13 marca 2009 r., zaś wybór zwycięzców nastąpi w kwietniu.