Gwiazdy Ceresit w łazience!

Spośród wyemitowanych reklam, prawie połowa z nich nadana zostanie w paśmie o najwyższej oglądalności – czyli miedzy godziną 19.00 a 23.00.
Kampanie telewizyjną wspierają intensywne działania BTL (Below the Line). W duchu reklamy wyprodukowane zostały: standy, wobblery, bannery, toppery stojakowe, ulotki, shelfstoppery, shelflinery.
W połowie kwietnia ruszy również bardzo intensywna kampania w prasie wnętrzarskiej i kobiecej (m.in. w tytułach: Claudia, Twój Styl, Poradnik Domowy, M jak Mieszkanie, Cztery Kąty), która potrwa do końca czerwca 2008. W maju uruchomiona zostanie kampania internetowa.
![]() | ![]() |
Reklama fug i silikonów Ceresit ma przede wszystkim uświadomić klientom, jak ważny jest wybór odpowiednich materiałów chemii budowlanej do naszych łazienek. Dobry, przemyślany wybór, to nie tylko gwarancja trwałości i wysokiej jakości wykończenia. To także – tak jak w przypadku fug i silikonów Ceresit – niezbędna dbałość o zdrowie i dobra kondycję wszystkich użytkowników łazienek.
Znajdująca się w spoinach Ceresit CE 40 aquastatic, Ceresit CE 43 aquastatic, oraz silikonie Ceresit CS 25 formuła MicroProtect, zapobiega rozwojowi chorobotwórczych i powodujących alergie grzybów i pleśni, dając gwarancję zdrowia, dobrego samopoczucia całej rodziny i oczywiście pięknej łazienki na długie lata.
Firma powiązana: Henkel Polska