Ekspozycja Deante odzwierciedlała związek pomiędzy przyrodą i sztuką użytkową, widoczny w projektach marki. To właśnie natura - delikatne płatki i liście, opływowe linie są inspiracją do tworzenia pięknych i zarazem funkcjonalnych sprzętów, niezbędnych w każdym domu. Bogactwo form roślinnych zostaje wykorzystane w taki sposób, aby nie stanowiło wyłącznie dekoracji ogrodowej, ale zostało zamknięte w trwałej formie.
Na stoisku Deante można było zobaczyć minimalistyczne odmiany Storczyków, Azalii czy Anemonów, pozwalających odkryć naturę w innym świetle. Deante w swoich projektach bazuje na łączeniu funkcjonalności z dobrym designem. Współpracując z absolwentami ASP i młodymi projektantami dba o nowatorskie rozwiązania w zakresie wyglądu produktu, pamiętając o zachowaniu jego cech praktycznych.
–
Cieszę się, że aranżacja stoiska Deante znalazła uznanie wśród zwiedzających naszą przestrzeń festiwalową. Podczas tego wyjątkowego spotkania z designem mamy okazję rozmawiać z uczestnikami i wymieniać się doświadczeniami, spostrzeżeniami. Jesteśmy ciekawi opinii, bo to ostatecznie konsument zestawia naszą wizję projektową ze swoimi oczekiwaniami – mówi Anna Kowalska, Zastępca Dyrektora Handlowego ds. Marketingu firmy.
Tegoroczna edycja festiwalu odbywała się pod hasłem Brave New World. Organizatorzy pokazali nowe spojrzenie na design i szukali odpowiedzi na pytania: Czy odważne projektowanie niesie za sobą obietnicę zmiany życia na lepsze?, W jaki sposób wpływa na proces budowania „Nowego Wspaniałego Świata”?