Certyfikat Innovator Małopolski 2011 dla FERRO

Certyfikat Innovator Małopolski 2011 dla FERRO
Firma FERRO znalazła się w gronie najbardziej innowacyjnych firm Małopolski. Podczas uroczystej Gali Konkursu Innovator Małopolski 2011, która odbyła się 17 listopada 2011 w Sali „Kotłownia” Politechniki Krakowskiej przedstawiciel Firmy Dyrektor Marketingu Zbigniew Gonsior odebrał Certyfikat Innovator Małopolski 2011 w kategorii przedsiębiorstwo średnie.

Certyfikat Innovator Małopolski 2011 dla FERRO Konkurs Innovator Małopolski, już po raz szósty organizowany jest przez Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska, przy współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego. Patronem tegorocznego Konkursu byli między innymi JM Rektor Politechniki Krakowskiej – prof. dr hab. inż. Kazimierz Furtak, Wicepremier i Minister Gospodarki Waldemar Pawlak, Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa, Wojewoda Małopolski Stanisław Kracik, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Bożena Lublińska-Kasprzak.

 

Celem Konkursu była przede wszystkim promocja innowacyjności w działalności gospodarczej w Regionie Małopolskim, a także wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez promowanie przedsiębiorców wdrażających innowacyjne rozwiązania. W konkursie brali udział przedsiębiorcy zaliczających się do mikro, małych i średnich firm.

 

Firma FERRO jest jednym z liderów branży. Grupa FERRO należy do największych graczy na polskim rynku armatury (z udziałem w rynku 15, 45%) i zajmuje czołową pozycję na rynku sprzedaży zaworów. To jednym z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej producentów armatury sanitarnej i instalacyjnej znanym z bardzo dobrej jakości oferowanych produktów dzięki spełnieniu wymogów obowiązujących norm, utrzymaniu wysokich parametrów technicznych, bezpieczeństwa i funkcjonalności.

Grupa FERRO ma wdrożony System Zarządzania Jakością ISO 9001: 2008. Spółka posiada szeroki i stale rozbudowywany asortyment produktowy, wprowadza nowości, a także innowacyjne rozwiązania technologiczne. Ze względu na skalę prowadzonej działalności – produkty i marki zarządzane przez Grupę FERRO znane są na wielu rynkach zagranicznych, m. in. słowackim, czeskim, francuskim, rumuńskim, bułgarskim, ukraińskim i rosyjskim - firma jest doskonałym ambasadorem polskiej gospodarki. Przedsiębiorstwo było wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych, konsumenckich, dizajnerskich, związanych z promocją marki i firmy.

 

To zaszczytne Wyróżnienie po raz kolejny potwierdziło, iż FERRO jest dobrym przykładem firmy, która systematycznie tworzy i wdraża rozwiązania innowacyjne.

 

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz