Klub Platinium w Warszawie już dawno nie widział takich tłumów jak 15 września 2009 roku, kiedy to Firma Barlinek jednocześnie fetowała dwa wydarzenia: narodziny nowej, luksusowej marki – L’Esprit Decoration, oraz inaugurację międzynarodowego konkursu fotografii L’Esprit Photo 2009, którego Barlinek S.A. jest pomysłodawcą.
Data publikacji: 2009-09-28
Data aktualizacji: 2009-09-28
Sale modnego, warszawskiego klubu pękały w szwach – zaproszeni goście dopisali, by świętować z Barlinek S.A. W ten wrześniowy wieczór wraz z twórcami marki i konkursu bawiły się gwiazdy: Mariusz Czerkawski, Stan Borys, Andrzej Chyra, Janusz Fogler, Jerzy Gruza, Paprocki i Brzozowski, Robert Kupisz, Dawid Wolański, Michał Piróg, Robert Serek, Ola Kwaśniewska i Grzegorz Jarzyna. Na imprezie świetnie czuli się członkowie jury konkursu L’esprit Photo 2009 Monika Brodka czy Gosia Baczyńska. Nad samopoczuciem gości czuwał również niezastąpiony Wojtek Fibak, ambasador marki L’Esprit Decoration, wielki entuzjasta i promotor konkursu L’Esprit Photo.
Oficjalnie do gości przemówił Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Marek Janke z Barlinka, potem uczestników imprezy przywitał Wojtek Fibak ze specjalnym gościem Ryszardem Horowitzem, prezentując również niespodziewanego gościa tego niezwykłego wieczoru: - swojego przyjaciela Stana Borysa.
Dopisał sponsor imprezy - Polandia Sp. z o.o. - importer ekskluzywnych wyrobów alkoholowych, pochodzących z Gruzji i Rosji. O dobre samopoczucie gości dbali też Mariusz Smolarek z Antyradia (tym razem w roli konferansjera) oraz żywiołowy DJ OZI (Marcin Cichoń). Rozbawieni goście z entuzjazmem zareagowali na specjalne atrakcje wieczoru: rozgrzewający pokaz samy brazylijskiej czy podkręcający atmosferę pokaz barmański Jacka Pełki. Niezwykłe powodzenie miał tez przygotowany specjalnie dla gości konkurs: rozlosowano dziesięć czarno - czerwonych rakiet tenisowych z logiem L’Esprit Decoration i podpisem samego Wojtka Fibaka.
Goście Barlinek S.A. z entuzjazmem zareagowali na pomysł połączenia sztuki i wnętrz absolutnych, gdzie wszystko zaczyna się od podłogi. Zarówno na luksusowy design, którego reprezentacyjne elementy można było obejrzeć na imprezie, jak i na nietypowy pomysł na promocję piękna – konkurs L’Esprit Photo.