Godła przyznano firmom, których produkty były najczęściej wskazywane przez respondentów badania, przeprowadzonego przez miesięcznik „Reader’s Digest”.
Jesteśmy dumni z tego, że marka Dulux® znalazła się w gronie laureatów godła Produkt Roku 2007. To dowód na to, że konsumenci darzą nasze produkty dużym zaufaniem i chętnie je wybierają, podejmując decyzje o zakupie farby czy lakieru – mówi Stachowska. Przypomina także, że to już drugi certyfikat Produkt Roku przyznany marce Dulux w trzyletniej historii tych wyróżnień.
Certyfikaty Produkt Roku 2007 przyznano na podstawie wyników badania przeprowadzonego wśród czytelników „Reader’s Digest”. Zadaniem osób biorących udział w badaniu było spontaniczne wskazanie produktów najchętniej przez nich kupowanych.
Ankieta została zamieszczona w sierpniowym numerze miesięcznika „Reader’s Digest”. Zawierała listę 36 kategorii podzielonych na 6 obszarów tematycznych: Ty i Dom, Finanse, Kulinaria, Medycyna, Uroda/Higiena, Auto. Produkty z największą liczbę wskazań otrzymały godło Produkt Roku 2007.
Firma powiązana: AkzoNobel Decorative Paints