Serwisy adresowane są do właścicieli i osób mających decydujący wpływ na wybór produktu z firm remontowo - budowlanych oraz Architektów i Projektantów.
Głównym celem powstania serwisów jest poinformowanie klientów o istnieniu nowoczesnej oferty składającej się z 2 uzupełniających się marek Dekoral Professional i Sigma, zawierającej zaawansowane technicznie produkty przeznaczone dla zawodowców.
Serwisy koncentrują się na trzech zasadniczych rolach:
- umożliwiają szybką komunikację, poprzez wymianę poglądów odnośnie produktów, pomoc przy rozwiązywaniu problemów związanych z profesjonalną działalnością firm wykonawczych, dostarczanie porad i odpowiedzi na pojawiające się problemy techniczne
- dostarczają informacje o ofercie: o produktach, ich właściwościach technicznych, sposobie aplikacji oraz o nowościach, akcjach promocyjnych, wydarzeniach w sieci Centrów Dekoracyjnych oraz Akademii Technik Malarskich
- ułatwiają zakup wyrobów poprzez dostarczanie informacji o danych tele-adresowych punktów dystrybucyjnych oraz publikację oficjalnego cennika wyrobów
Dodaj komentarz