16 listopada 2017 r. ogłoszone zostały wyniki XII edycji Superbrands. W tegorocznym badaniu wzięło udział ponad 10 tys. Osób, a przebadanych zostało blisko 2 tysiące marek. W tym aż 21 marek w kategorii Remont i Wykończenie Domu – materiały budowlane. W tej kategorii najwyższe notowania uzyskała marka Atlas. Po raz pierwszy w historii zestawienia, marki zostały wyłonione nie tak jak do tej pory - na podstawie wyników badań oraz głosów Rady Marek, ale wyłącznie na bazie opinii konsumentów. Zestawienie powstało na podstawie badania metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy), na próbie N=10 037, a zrealizował je Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.
ATLAS jest jedną z najbardziej utytułowanych oraz rozpoznawalnych polskich marek. Na przestrzeni lat Grupa Atlas zdobyła szereg nagród i wyróżnień, zarówno branżowych, jak i biznesowych. To także doskonały przykład firmy zaangażowanej społecznie, która wsłuchuje się w potrzeby swojego bliższego i dalszego otoczenia, podejmując na wielu płaszczyznach szereg działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Ze względu na wartości jakie wyznaje firma znalezienie się w zestawieniu Superbrands jest uwieńczeniem całkoształtu wprowadzonej strategii.
Superbrands od 12 lat funkcjonuje w Polsce, a od ponad 20 w 80 krajach na całym świecie. Jest jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Dlatego też w badaniach wzięto pod uwagę kryterium polecania marki.
Więcej informacji dotyczących metodologii przyznawanych przez Superbrands Polska certyfikatów oraz pełną listę laureatów znaleźć można na www.superbrands.pl.