MAPEI w edycji 2011 / 2012 otrzymało cztery tytuły:
-
Złota Budowlana Marka Roku w kategorii "Kleje do płytek",
-
Złota Budowlana Marka Roku w kategorii "Fugi",
-
Srebrna Budowlana Marka Roku w kategorii "Marka przyjazna fachowcom",
-
Srebrna Budowlana Marka Roku w klasyfikacji ogólnej.
Są one tym cenniejsze, że odzwierciedlają opinie wykonawców.
MAPEI od początku swojej obecności na polskim rynku koncentruje się na potrzebach wykonawców, bo to oni na co dzień wybierają produkty chemii budowlanej i są w stanie bezbłędnie ocenić i docenić ich jakość. – mówi Agata Modrzejewska, dyrektor marketingu MAPEI Polska –
Dlatego tak bardzo cieszy fakt, że po raz piąty z rzędu MAPEI zajęło najwyższe miejsce na podium w dwóch koronnych kategoriach: kleje do płytek oraz fugi. Dalecy jesteśmy jednak od osiadania na laurach - na naszym rynku panuje duża konkurencja, ścigamy się w dobrym towarzystwie, nie ustaniemy więc w wysiłkach.
Dbałość o zaspokajanie potrzeb wykonawców w strategii rynkowej MAPEI nie ogranicza się do produkcji wysokiej jakości chemii budowlanej.
Zdajemy sobie sprawę, że by wykonawca mógł prawidłowo wykonywać swoją pracę, oprócz sprawdzonych produktów musi mieć również wiedzę o najnowszych technologiach oraz dostęp do profesjonalnych narzędzi. – kontynuuje Agata Modrzejewska.
Co roku tysiące wykonawców biorą udział w szkoleniach MAPEI TOUR
(prowadzonych z "pokładu" naszych samochodów szkoleniowych w całej Polsce), a Ci najbardziej zaawansowani decydują się na czterodniowe sesje MAPEI TEAM przygotowujące do państwowego egzaminu na mistrza lub czeladnika w zawodzie glazurnik. Oferta nagród w
Programie Partnerskim dla Wykonawców MAPEI – obejmująca niemal 200 pozycji – składa się wyłącznie z profesjonalnych narzędzi, ubrań roboczych
i innych akcesoriów niezbędnych na co dzień w pracy zawodowej glazurników i specjalistów robót wykończeniowych. Z tego, jak licznie wykonawcy korzystają z naszej oferty, czerpiemy przekonanie, że obraliśmy właściwy kierunek. Skoro zaś w kategorii "Marka przyjazna fachowcom" jesteśmy numerem dwa, trawestując klasyczny slogan reklamowy, jeszcze bardziej będziemy się starać.
Działania szkoleniowo-doradcze MAPEI na polskim rynku to ponad 400 szkoleń technicznych rocznie w całej Polsce oraz nowoczesna infrastruktura (dwa - w pełni wyposażone - samochody szkoleniowe, Centrum Szkoleniowe w Gliwicach z multimedialną salą wykładową i szeregiem boksów do ćwiczeń praktycznych oraz dwa mobilne laboratoria betonu). Grupa doświadczonych doradców technicznych firmy służy pomocą bezpośrednio na placach budów – wychodząc daleko poza klasycznie kojarzone w
marką MAPEI produkty do montażu płytek ceramicznych i kamienia naturalnego.
Obecnie MAPEI to również produkty do montażu wykładzin i parkietów, posadzki przemysłowe, systemy dociepleń oraz szeroka gama specjalistycznych rozwiązań linii budowlanej (w tym renowacje zabytków, wzmacnianie konstrukcji, domieszki do betonu, hydroizolacje oraz produkty stosowane w pracach podziemnych).
W klasyfikacji generalnej rankingu 2011 / 2012 po raz pierwszy przyznano dwie nagrody. Ogromnie cieszy tytuł Srebrnej Budowlanej Marki Roku dla MAPEI, bo to oznacza, że dystans, jaki jeszcze kilka lat temu dzielił nas od najbardziej rozpoznawalnej na polskim rynku marki budowlanej wydatnie się zmniejszył. – konkluduje Agata Modrzejewska.
Tak wysoka pozycja w percepcji wykonawców wszystkich specjalności to dla młodej firmy (zaledwie 12 lat w Polsce) wielki zaszczyt, zobowiązanie i zastrzyk energii na przyszłość.