Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki Śnieżka Barwy Natury poprzez ukazanie natury, jako źródła inspiracji, z którego Śnieżka czerpie wzorce dla kolorów swoich farb.
Nie można zatrzymać czasu, ale można zatrzymać barwy natury – takie przesłanie wnosi najnowsza odsłona kampanii reklamowej. Złote kłosy, wspomnienie lata, słoneczny poranek, piaszczysta plaża, wiosenny deszczyk... - to natchnienie dla tylko niektórych kolorów farb do wnętrz.
30- i 15-sekundowe spoty przedstawiają atrakcyjne, dynamiczne ujęcia przyrody, które stanowią inspirację dla palety barw Śnieżka Barwy Natury. W kampanii komunikowana jest także nowoczesna formuła farby, wykorzystująca Teflon® surface protector, która podnosi walory użytkowe farby, sprawiając że jest bardziej odporna na brud i zmywanie.
Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kinach. Wsparciem dla kampanii będzie reklama w prasie, outdoorze oraz internecie. Kreację do całej kampanii przygotowała agencja TBWA. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Firma powiązana: MAGNAT