15 kwietnia Xella Polska, jako pierwszy producent w branży budowlanej, uruchomiła swój sklep internetowy sklep.xella.pl. Można w nim kupić materiały budowlane SILKA i YTONG, jak również akcesoria - profesjonalne narzędzia, ubrania robocze oraz filmy instruktażowe.
Data publikacji: 2009-04-20
Data aktualizacji: 2022-05-24
To kolejny krok w strategii działań internetowych firmy, która już od dawna aktywnie zaznacza swą obecność w Internecie, dostarczając rzetelną wiedzę na temat zastosowań swoich produktów oraz najnowocześniejszych trendów w budownictwie.
Coraz większa popularność Internetu skłoniła nas do realizacji przełomowego, moim zdaniem, projektu, jakim jest sklep internetowy z materiałami budowlanymi - mówi Cezary Szeszuła, prezes zarządu Xella Polska. - Sklep Xella, w którym oprócz bloków SILKA i YTONG sprzedawane są akcesoria budowlane, to pierwsza tego typu oferta skierowana przez producenta do odbiorcy finalnego. Stworzyliśmy go, by zwiększyć dostępność naszych materiałów. Produkty SILKA i YTONG prezentujemy w Internecie od dawna - teraz umożliwiamy ich zakup w komfortowych warunkach zacisza domowego. Co ważne - każde zamówienie materiałów budowlanych dostosowywane jest do indywidualnych potrzeb każdego klienta - dodaje prezes.
Sklep przygotowano zarówno z myślą o ekipach budowlano-wnętrzarskich, jak i inwestorach indywidualnych oraz osobach, które amatorsko dokonują drobnych napraw w swoich domach. Dokładne opisy i wizualizacja fotograficzna produktów, a także przyjazna wyszukiwarka pozwalają łatwo wybrać odpowiedni asortyment i sprawnie dokonać zakupu.
Xella Polska gwarantuje niezawodną obsługę zamówień. - Sprawna i szybka logistyka to jeden z kluczowych czynników dobrze działającego przedsięwzięcia, mający ogromny wpływ na ostateczne zadowolenie klienta. Produkt musi dotrzeć do zamawiającego na czas. Dlatego nasz system dystrybucji oparliśmy na współpracy z firmami kurierskimi posiadającymi duże doświadczenie w obsłudze dostaw towarów zamawianych przez Internet oraz mającymi indywidualne podejście do potrzeb klienta - mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor działu obsługi klientów i logistyki Xella Polska. - Nasi klienci mogą również liczyć na wsparcie ze strony pracowników Centrum Serwisowego, którzy zajmują się obsługą sklepu - dodaje.
Zamówienia w sklepie Xella można składać siedem dni w tygodniu, wyłącznie przez platformę internetową. Przyjęcie zamówienia potwierdzane jest telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Realizacja potwierdzonych zamówień następuje tylko w dni robocze.
Przy zakupie materiałów budowlanych klient ma możliwość wybrania oferty jednego z kilku dystrybutorów, odpowiadających miejscu jego zamieszkania/budowy domu. To właśnie z nim uzgodni szczegóły realizacji swojego zamówienia.
Sklep akceptuje karty kredytowe. Płacić można również przelewem - tradycyjnym lub internetowym oraz SMS-em. Po potwierdzeniu dokonania płatności zakupiony towar zostaje wysłany wraz z fakturą VAT na wskazany adres. Fakturę VAT klient otrzymuje równocześnie drogą elektroniczną.