Firma KRISPOL podsumowuje 2018 rok

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
Firma KRISPOL podsumowuje 2018 rok

Podsumowanie roku w KRISPOL: 60 salonów KRISHOME, 14 centrów kompetencyjnych dla produktów przemysłowych, wprowadzenie nowych produktów do oferty.

aktualizacja: 2019-01-02 10:05:02

Koniec roku to dla przedsiębiorstw czas podsumowań, a także określania celów i kierunków na przyszły. Spółka KRISPOL ma za sobą udany rok, nie zwalnia jednak tempa.

Rozwój innowacyjnych salonów

Największym sukcesem marki KRISPOL odnotowanym w 2018 roku jest introdukcja aż 60 innowacyjnych salonów KRISHOME, oferujących produkty z linii HOME prywatnym inwestorom, a także stworzenie 14 centrów kompetencyjnych, które pozwoliły zastąpić scentralizowaną sprzedaż w kompleksową obsługę projektów biznesowych w dedykowanych punktach.

- Salony z rozwiązaniami HOME przyniosły 34-procentowe wzrosty udziału sprzedażowego w obrębie wyboru kompletu stolarki. Takie wyniki potwierdzają, że klient indywidualny szuka na rynku kompleksowej oferty od jednego producenta. Z drugiej strony duży nacisk kładziemy również na obsługę projektów dla firm, których specjalne potrzeby wymagają indywidualnego podejścia - mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy Firmy KRISPOL.

Wzrost sprzedaży produktów

W roku 2018 znacznie wzrosło zainteresowanie dwoma kategoriami produktowymi - żaluzjami fasadowymi i dużymi oknami tarasowymi. Ich sprzedaż wzrastała wykładniczo na podobnym poziomie. Firma KRISPOL przyznaje również, że wśród odbiorców stolarki widać inspirację nowymi trendami - Aż 25% wszystkich zamawianych okien tarasowych stanowiły produkty wykonane z aluminium - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Firmy KRISPOL.

Największym sukcesem marki KRISPOL odnotowanym w 2018 roku jest introdukcja aż 60 innowacyjnych salonów KRISHOME

Prognozy na 2019 rok

To właśnie w aluminium firma KRISPOL doszukuje się jednego z największych trendów na zbliżający się sezon, a co za tym idzie rozszerza swoją ofertę w linii HOME. Do stolarki aluminiowej dostosowana została paleta nowoczesnych wzorów oklein - w 2019 roku będzie królował Beton, kolor Czarny, Dąb Popielaty czy haptyczny Woodec Dąb Turner.

- Aluminium, które kiedyś dedykowane było dużym inwestycjom biznesowym trafi teraz do projektów indywidualnych. Klienci w Polsce chcą nowoczesnych rozwiązań, więc dostosowujemy ofertę do ich oczekiwań. Zauważyliśmy również, że dużym zainteresowaniem cieszy się możliwość okleinowania i malowania w tgz. bikolorze, czyli technice, która umożliwia zastosowanie innego koloru od zewnątrz - dostosowanego do elewacji budynku, a innego od wewnątrz - co pozawala na uzyskanie spójnego efektu wykończenia wnętrza. To trendy, które mocno wybrzmią w 2019 roku – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager Firmy KRISPOL.

Nie tylko aspekty wizualne

W zbliżającym się sezonie wzrośnie zainteresowanie produktami bezpiecznymi. Można to wywnioskować chociażby obserwując wysyp tego typu produktów w 2018 roku. Wybór takich właśnie elementów stolarki daje wiele możliwości - z jednej strony zapewnia bezpieczeństwo, z drugiej jest też bardzo istotnym czynnikiem przy wyborze np. ubezpieczenia domu, gdzie obowiązują restrykcyjne wymogi dotyczące produktów.

KRISPOL włączył do oferty szyby antywłamaniowe, okucia, klamki, a co najważniejsze rozwinął projekt safeHOME, który pozwala na zabezpieczenie domu już na etapie budowy, a także montaż czujników antywłamaniowych bez nieestetycznej ingerencji w produkt, to prawdziwa nowość na rynku.

Firma powiązana:
Krispol

Dodaj komentarz

time image
time image
Zobacz inne artykuły
Poznaj nietypowe rozwiązania drzwi zewnętrznych i bram garażowych Hörmann
Poznaj nietypowe rozwiązania drzwi zewnętrznych i bram garażowych Hörmann
Zadaj pytanie ekspertowi Masz wątpliwości lub dodatkowe pytania? Napisz do nas!
expert image
Akceptowane formaty plików: 'jpg', 'jpeg', 'gif', 'bmp', 'png'. Dodawanie wielu plików - wciśnij CTRL.
Administrator danych osobowych: AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Cel przetwarzania danych: udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Administrator danych osobowych: AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Cel przetwarzania danych: udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Okres przetwarzania danych: Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w tym konkretnym przypadku, do czasu udzielenia odpowiedzi. Masz prawo do: dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych lub ich przenoszenia. Możesz: odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, zażądać, by Twoje wszystkie dane zostały usunięte. Podstawy prawne: art. 5, 6, 12, 13 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Czytaj więcej
Dodano plik do wysłania
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!
Budujemy Dom
9,95 zł tylko teraz!
Teraz za darmo!
Od teraz, dla wszystkich! Wystarczy, że się zalogujesz. A otrzymasz dostęp do wszystkich artykułów z papierowego BudujemyDom! Całkowiecie za darmo!
Dom Energooszczędny Vademecum 2018

Dom Energooszczędny Vademecum

Jak zbudować dom energooszczędny

ABC Budowania 2018

ABC Budowania

To, co koniecznie musisz wiedzieć, żeby Twój pierwszy dom był dla Ciebie, a nie dla wroga

Wnętrza 2019

Wnętrza

Nowoczesne, stylowe, piękne wnętrza - zasady, porady, inspiracje

Czas na Wnętrze marzec 2019

Czas na Wnętrze

Od inspiracji do realizacji

Twój Dom Twój Styl 2018

Twój Dom Twój Styl

Poradnik shoppingowy

Budujemy Dom marzec 2019

Budujemy Dom

Dla budujących dom i wykonawców

Dom Polski 2019

Dom Polski

Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie

Nowoczesne Instalacje 2019

Nowoczesne Instalacje

Jak zbudować dom energooszczędny