Firma KRISPOL podsumowuje 2018 rok

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
Firma KRISPOL podsumowuje 2018 rok

Podsumowanie roku w KRISPOL: 60 salonów KRISHOME, 14 centrów kompetencyjnych dla produktów przemysłowych, wprowadzenie nowych produktów do oferty.

aktualizacja: 2019-01-02 10:05:02

Koniec roku to dla przedsiębiorstw czas podsumowań, a także określania celów i kierunków na przyszły. Spółka KRISPOL ma za sobą udany rok, nie zwalnia jednak tempa.

Rozwój innowacyjnych salonów

Największym sukcesem marki KRISPOL odnotowanym w 2018 roku jest introdukcja aż 60 innowacyjnych salonów KRISHOME, oferujących produkty z linii HOME prywatnym inwestorom, a także stworzenie 14 centrów kompetencyjnych, które pozwoliły zastąpić scentralizowaną sprzedaż w kompleksową obsługę projektów biznesowych w dedykowanych punktach.

- Salony z rozwiązaniami HOME przyniosły 34-procentowe wzrosty udziału sprzedażowego w obrębie wyboru kompletu stolarki. Takie wyniki potwierdzają, że klient indywidualny szuka na rynku kompleksowej oferty od jednego producenta. Z drugiej strony duży nacisk kładziemy również na obsługę projektów dla firm, których specjalne potrzeby wymagają indywidualnego podejścia - mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy Firmy KRISPOL.

Wzrost sprzedaży produktów

W roku 2018 znacznie wzrosło zainteresowanie dwoma kategoriami produktowymi - żaluzjami fasadowymi i dużymi oknami tarasowymi. Ich sprzedaż wzrastała wykładniczo na podobnym poziomie. Firma KRISPOL przyznaje również, że wśród odbiorców stolarki widać inspirację nowymi trendami - Aż 25% wszystkich zamawianych okien tarasowych stanowiły produkty wykonane z aluminium - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Firmy KRISPOL.

Największym sukcesem marki KRISPOL odnotowanym w 2018 roku jest introdukcja aż 60 innowacyjnych salonów KRISHOME

Prognozy na 2019 rok

To właśnie w aluminium firma KRISPOL doszukuje się jednego z największych trendów na zbliżający się sezon, a co za tym idzie rozszerza swoją ofertę w linii HOME. Do stolarki aluminiowej dostosowana została paleta nowoczesnych wzorów oklein - w 2019 roku będzie królował Beton, kolor Czarny, Dąb Popielaty czy haptyczny Woodec Dąb Turner.

- Aluminium, które kiedyś dedykowane było dużym inwestycjom biznesowym trafi teraz do projektów indywidualnych. Klienci w Polsce chcą nowoczesnych rozwiązań, więc dostosowujemy ofertę do ich oczekiwań. Zauważyliśmy również, że dużym zainteresowaniem cieszy się możliwość okleinowania i malowania w tgz. bikolorze, czyli technice, która umożliwia zastosowanie innego koloru od zewnątrz - dostosowanego do elewacji budynku, a innego od wewnątrz - co pozawala na uzyskanie spójnego efektu wykończenia wnętrza. To trendy, które mocno wybrzmią w 2019 roku – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager Firmy KRISPOL.

Nie tylko aspekty wizualne

W zbliżającym się sezonie wzrośnie zainteresowanie produktami bezpiecznymi. Można to wywnioskować chociażby obserwując wysyp tego typu produktów w 2018 roku. Wybór takich właśnie elementów stolarki daje wiele możliwości - z jednej strony zapewnia bezpieczeństwo, z drugiej jest też bardzo istotnym czynnikiem przy wyborze np. ubezpieczenia domu, gdzie obowiązują restrykcyjne wymogi dotyczące produktów.

KRISPOL włączył do oferty szyby antywłamaniowe, okucia, klamki, a co najważniejsze rozwinął projekt safeHOME, który pozwala na zabezpieczenie domu już na etapie budowy, a także montaż czujników antywłamaniowych bez nieestetycznej ingerencji w produkt, to prawdziwa nowość na rynku.

Firma powiązana:
Krispol

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły