Wiosenne nowości Krispol na targach Budma 2014

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 6-9 minut
aktualizacja: 2014-03-21 07:57:24
Wiosenne nowości Krispol na targach Budma 2014

Po wielu latach nieobecności KRISPOL powrócił na BUDMĘ z dużym rozmachem. Stoisko KRISPOL wyróżniało się wyjątkową atmosferą, jasną stylistyką i otwartym, przyjaznym wnętrzem. Dostrzegła i doceniła to kapituła konkursu ACANTHUS AUREUS, przyznając firmie KRISPOL nagrodę za najlepiej zaprojektowaną ekspozycję.

Prezentacja innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii i designu potwierdziła obecność firmy KRISPOL w czołówce producentów osłon i stolarki otworowej.

Efektowne wykończenie bramy na ekspozycji targowej zapewniła okleina Antracyt szczotkowany

Na stoisku o powierzchni 200 m² KRISPOL wyeksponował kilkanaście produktów, w tym przełomowe nowości dla domu. Jedną z nich była brama garażowa z segmentów o grubości 60 mm - odpowiedź na rosnące wymagania rynku w zakresie rozwiązań energooszczędnych.

Współczynnik przenikalności cieplnej paneli o grubości 60 mm wynosi jedynie 0,39 W/m²K – co oznacza poprawę o ok. 30% w stosunku do standardowych paneli o grubości 40 mm. Opcja ta zostanie wprowadzona w pierwszej kolejności do kolekcji bram VENTE K2 RFS. Efektowne wykończenie bramy na ekspozycji targowej zapewniła okleina Antracyt szczotkowany.

KRISPOL jest znany z przykładania wagi do oferty wzorniczo-kolorystycznej produktów. Hitem wiosennej oferty dla domu jest nowy dekor o nazwie Sosna antyczna. Do złudzenia przypomina on drewno sosnowe, oddając jego ciepło, urok i szlachetny charakter. Jednocześnie unikalna receptura pigmentów zapewnia najwyższą trwałość wykończenia powierzchni i odporność produktów na promieniowanie UV.

 

Nowa okleina została zaprezentowana na kompleksowym zestawie produktów dla domu, obejmującym bramę garażową, okno FEN 92 z roletą zewnętrzną, a także drzwi wejściowe o znakomitych parametrach przepuszczalności cieplnej i akustycznej.

 

KRISPOL jest jedynym odbiorcą okleiny Sosna antyczna i ma zapewnioną wyłączność na jej oferowanie, między innymi na rynku polskim. Potwierdza to pozycję firmy jako lidera innowacyjnych rozwiązań w obszarze designu i stylistyki produktów.

Brama garażowa z okleiną Sosna antyczna

Istotnym aspektem oferty KRISPOL jest jej rosnąca kompleksowość. Rodzina produktów dla domu, poza bramami garażowymi, drzwiami i roletami obejmuje też szeroką gamę rozwiązań okiennych. Targi BUDMA były okazją do ich zaprezentowania.

Zautomatyzowane okno podnoszono-przesuwne FEN76 HST z napędem MHS i niskim progiem Goście targów z uwagą przyglądali się propozycjom KRISPOL do okien tarasowych i balkonowych. Było wśród nich okno uchylno-przesuwne FEN76 5R PSK oraz zautomatyzowane okno podnoszono-przesuwne FEN76 HST z napędem MHS i niskim progiem. Zastosowany w nim napęd zapewnia łatwe otwieranie, zamykanie i ryglowanie okien o masie do 400 kg za pomocą przycisku lub pilota zdalnego sterowania.

Ciekawą propozycją dla osób ceniących nowoczesne rozwiązania i najwyższy komfort było okno FEN 76 5S wyposażone w nowoczesne okucie rozwierno-odstawne activPilot Comfort PADM z napędem BDT. Umożliwia ono wietrzenie równoległe – poprzez odstawienie skrzydła okiennego od ramy o 6 mm na całym obwodzie. Ten sposób wentylacji jest bardziej energooszczędny, a jednocześnie bezpieczny - okno przez cały czas zachowuje odporność na włamanie. Zastosowane okucie i automatyka umożliwiają otwieranie i zamykanie okna przy użyciu wygodnego panela dotykowego lub pilota, a także programowanie scenariuszy wietrzenia.

Wśród propozycji dla przemysłu szczególną uwagę zwiedzających przyciągała elegancka, w pełni przeszklona segmentowa brama PANORAMA, a także rolowana "brama z tatuażem" – czyli perforacją pancerza według indywidualnego wzoru. Nowa technologia zastosowana na linii produkcyjnej wnosi szerokie możliwości personalizacji bramy, a tym samym - wyróżnienia punktu handlowego lub usługowego.

W pełni przeszklona segmentowa brama PANORAMA, a także rolowana "brama z tatuażem"
Ekspozycja KRISPOL została w detalach zaprojektowana tak, by umożliwić prezentację jak największej liczby produktów, a jednocześnie stworzyć komfortową i przyjazną przestrzeń dla spotkań i dłuższych rozmów, zgodnie z filozofią BLIŻEJ CIEBIE. Osobom zmęczonym zwiedzaniem targów firma oferowała odpoczynek w "Męskim Azylu" – miejscu nawiązującym do klimatu projektu wizerunkowego firmy o takiej nazwie.

Całości dopełniły ekskluzywne, bogate w atrakcje imprezy AFTERPARTY, które z pewnością na długo pozostaną w pamięci ich uczestników. Goście firmy KRISPOL mogli spróbować przysmaków przygotowywanych na żywo przez Anetę i Jana Kuroniów, obejrzeć widowiskowy pokaz barmański i pobawić się przy dźwiękach muzyki miksowanej przez profesjonalnego DJ’a.

Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!
Firma powiązana:
Krispol

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły