Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Bosch i Finish przekonują do zmywania w zmywarce i… rozdają pieniądze!

Marka Bosch, będąca liderem na rynku najbardziej energo- i wodooszczędnych zmywarek, po raz kolejny połączyła siły z koncernem Reckitt – Benckiser, będącym producentem znanych środków czyszczących – Finish. Ze współpracy obu marek skorzystają klienci, którzy zdecydują się na zakup jednej z prawie 50-ciu zmywarek.

Bosch i Finish przekonują do zmywania w zmywarce i… rozdają pieniądze!
Robert Bosch Sp. z o.o.|AGD Varioperfect - perfekcja w Twoim rytmie
Robert Bosch Sp. z o.o.|AGD Varioperfect - perfekcja w Twoim rytmie
Dane kontaktowe:
22 572 76 00
Al. Jerozolimskie 183, 02-222 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Czysta radość oszczędzania – kampania promująca pewne oszczędności. Akcja sprzedaży premiowej, opatrzona hasłem: „Odbierz 150 PLN – Czysta radość oszczędzania”, potrwa do końca października br. Do tego czasu każdy właściciel nowej zmywarki marki Bosch w klasie energetycznej A+++ i A++, otrzyma zwrot 150 zł.

Warunkiem otrzymania pieniędzy jest wypełnienie kuponu promocyjnego i przesłanie go wraz z kopiami dowodu zakupu oraz wypełnionej karty gwarancyjnej, na adres agencji reklamowej A1, która jest realizatorem akcji.

Bosch i Finish przekonują do zmywania w zmywarce i… rozdają pieniądze! Trwającą sprzedaż premiową wspierają liczne działania w mediach. Jednym z nich jest spot telewizyjny, który od dziś przez ponad sześć tygodni obecny będzie w największych stacjach, takich jak np.: TVP1, TVP2, TVN, AXN, czy Canal+. Promowaniu akcji ma również służyć kampania internetowa specjalnego serwisu. Odwiedzający pewneoszczednosci.pl dowiedzą się więcej o przygotowanej promocji, a także poznają dziewięć korzyści posiadania zmywarki.

Działania reklamujące microsite obejmują największe portale informacyjne: wp.pl, Interia.pl oraz Onet.pl, a także porównywarki cenowe: ceneo.pl, cokupic.pl, allegro.pl oraz media społecznościowe – Facebook, nasza-klasa.pl, Google.pl. Wszystkie wspomniane działania dodatkowo wspiera przygotowany starter-pakiet Finish, który już od końca sierpnia aż do 31. października dołączany jest do każdej zmywarki marki Bosch dostępnej na rynku.

Odpowiedzialną za przeprowadzenie akcji jest Agencja Reklamowa A1 z siedzibą w Warszawie. Zakup mediów: ZenithOptimedia Group Sp. z o.o. Regulamin akcji na stronie: www.bosch-home.pl

Źródło: Bosch

Więcej