Serwis Kärcher door-to-door - jak zgłosić naprawę gwarancyjną?

Każde urządzenie może ulec awarii, nawet te produkowanie przez firmę cieszącą się opinią solidnej i niezawodnej. Dzięki nowej usłudze serwisowej door-to-door za pośrednictwem Internetu zlecisz naprawę, a sprzęt zostanie odebrany przez kuriera. Serwisanci przeprowadzą profesjonalną naprawę urządzenia. Cały proces i można na bieżąco monitorować na stronie internetowej. Poniżej instrukcja krok po kroku, co zrobić, aby skorzystać z naprawy gwarancyjnej.

Serwis Kärcher door-to-door - jak zgłosić naprawę gwarancyjną?
Kärcher Sp. z o.o. Domowe urządzenia czyszczące - wokół domu
www.kaercher.com
Dane kontaktowe:
801 811 234, 12 63 97 105
Stawowa 138-140 31-346 Kraków

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Na początek należy zarejestrować się na portalu myKärcher (kliknij, aby otworzyć portal myKärcher). Następnie utworzyć zlecenie odbioru sprzętu według podanych na stronie wskazówek i czekać na kuriera.



Następnie wykwalifikowani serwisanci zajmą się reklamowanym sprzętem, wymienią części, zrobią przegląd i sprawdzą całe urządzenie. Stopień zaawansowania naprawy można bieżąco śledzić na portalu myKärcher. Informacje o zmianie statusu naprawy będą przesyłane drogą mailową. 

Mop elektryczny Kärcher
Mop elektryczny marki Kärcher

Po zakończonej naprawie urządzenie zostanie dostarczone pod wskazany w formularzu adres. Zwrotny transport jest bezpłatny, podobnie jak naprawa gwarancyjna.

Oficjalny serwis Kärcher to gwarancja fachowej naprawy oraz długiego działania serwisowanego urządzenia, które przez następne lata będzie ułatwiało czyszczenie domu. 

Odkurzacz Kärcher
Odkurzacz marki Kärcher

źródło i zdjęcia: Kärcher Sp. z o.o.