Na początek należy zarejestrować się na portalu myKärcher (kliknij, aby otworzyć portal myKärcher). Następnie utworzyć zlecenie odbioru sprzętu według podanych na stronie wskazówek i czekać na kuriera.
Następnie wykwalifikowani serwisanci zajmą się reklamowanym sprzętem, wymienią części, zrobią przegląd i sprawdzą całe urządzenie. Stopień zaawansowania naprawy można bieżąco śledzić na portalu myKärcher. Informacje o zmianie statusu naprawy będą przesyłane drogą mailową.
Po zakończonej naprawie urządzenie zostanie dostarczone pod wskazany w formularzu adres. Zwrotny transport jest bezpłatny, podobnie jak naprawa gwarancyjna.
Oficjalny serwis Kärcher to gwarancja fachowej naprawy oraz długiego działania serwisowanego urządzenia, które przez następne lata będzie ułatwiało czyszczenie domu.
źródło i zdjęcia: Kärcher Sp. z o.o.