Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko

Dla Deceuninck, wiodącego producenta profili PVC i aluminiowych do okien i drzwi, targi Fensterbau Frontale miały być okazją do europejskiej premiery nowej serii Elegant wraz z towarzyszącą jej prezentacją innowacji produktowych: iCOR i ThermoFibry.

Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko
Deceuninck Poland Sp. z o.o. Systemy profili z PVC
www.deceuninck.pl
Dane kontaktowe:
61 81 87 001
Poznańska 34 62-020 Swarzędz, Jasin
Zobacz firmę w innym dziale: Kostka brukowa, tarasy, obrzeża

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Spacer po wirtualnym stoisku Deceuninck 

Tymczasem pandemia COVID-19 zmusiła całą branżę do zmiany planów. Deceuninck wykorzystał alternatywną drogę do zaprezentowania swoich premier w równie atrakcyjny i – co najważniejsze – bezpieczny sposób, zapraszając klientów za pomocą wirtualnej rzeczywistości do spaceru po swoim stoisku i szczegółowego zapoznania się z szerokim portfolio produktów marki.

Stoisko z ekspozycją rozwiązań i produktów, które miało zostać zaprezentowane podczas targów Fensterbau Frontale, zostało „przeniesione” do świata online. Dzięki użyciu nowoczesnej technologii, za pomocą jednego kliknięcia w link przenosimy się do interaktywnego showroomu Deceuninck, w którym można bliżej zapoznać się przy poszczególnych stanowiskach z nowościami Deceuninck.

I tak, jedno z nich poświęcone jest innowacyjnej platformie iCOR oraz całej serii Elegant, z nowymi ramami i skrzydłami. Przy innym stanowisku można znaleźć informacje o technologii wzmocnień włóknem szklanym ThermoFibra i o wzmocnieniu termicznym Forthex, a przy kolejnym, o rozwiązaniach do systemów roletowych, Protex 2.0 czy Storbox, a także poznać innowacyjny system tarasowy Twinson Click.

Jest także część stoiska poświęcona prezentacji systemów Deceuninck Aluminium. Jest to prezentacja kompleksowej, bogatej oferty rozwiązań od Deceuninck, odpowiadających na dzisiejsze i nadchodzące potrzeby rynku. Nie zabrakło także miejsca na zaprezentowanie działań i wysiłków, jakie Deceuninck wkłada w zrównoważony rozwój.

- Sytuacja, w której się znajdujemy uczy nas elastyczności i mobilizuje do wdrażania nowych rozwiązań. Jesteśmy świadomi, jak dużą rolę odgrywa obecnie komunikacja online z klientami. Jej wpływ na sprzedaż jest silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wiemy, że „nowa normalnoś ” tak naprawdę jest tu i teraz, dlatego bardzo zależało nam na tym, żeby wirtualne stoisko Deceuninck było jak najbardziej realne i możliwie namacalne.

Spacer po nim jest bardzo intuicyjny – panel nawigacji pomaga w przemieszczaniu się pomiędzy poszczególnymi sektorami produktowymi, a odpowiednio wyeksponowane tool tipy pozwalają zapoznać się ze szczegółami danego produktu. Platforma została zaprojektowana tak, aby wszystko działało bez zarzutu na desktopach, tabletach i na smartfonach – mówi Monika Hybza, Marketing Coordinator z Deceuninck Poland.

Nieodłącznym, a nawet bazowym elementem tradycyjnej formuły targów są rozmowy i dyskusje, które w wirtualnej rzeczywistości mogą stanowić wyzwanie. Deceuninck zadbał i o ten aspekt. Odwiedzający mogą kliknąć przycisk „Contact Us” i napisać wiadomość bezpośrednio do przedstawicieli firmy, aby szerzej zapoznać się z ofertą produktową czy umówić na rozmowę.

Źródło i zdjęcia: Inoutic/Deceuninck