Od dwóch lat jesteśmy obecni na rynku włoskim i widzimy, że klienci z tego kraju szczególnie cenią elegancję i styl, a zarazem chcą aby ich jakość była najwyższa. Z pewnością kolekcja Home Inclusive spełnia te wymagania. W trakcie targów doceniło to wiele osób odwiedzających nasze stoisko. Również konkurencyjne firmy z uznaniem mówiły o tym i innych naszych produktach – powiedział Maciej Walencow, Dyrektor Sprzedaży Europa Południowa.
Firma Wiśniowski jest już obecna na wielu rynkach krajów Europy Zachodniej. Włochy są kolejnym krajem gdzie powstaje sieć partnerów sprzedaży produktów firmy z Nowego Sącza. Obecnie eksport stanowi 30% sprzedaży wszystkich produktów marki Wiśniowski. Polskie bramy, drzwi i ogrodzenia coraz częściej wybierają klienci z krajów Europy Zachodniej - Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii. Skala eksportu stale się zwiększa, gdyż w tym firma Wiśniowski upatruje główne szanse do dalszego rozwoju.