Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł
Purmo Group Poland - Grzejniki łazienkowe
Purmo Group Poland Grzejniki łazienkowe
www.purmo.com

Purmo Group Poland Grzejniki łazienkowe

Dane kontaktowe:
22 544 10 00
Ciszewskiego 15, 02-777 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Licznik odwiedzin: 101245
Ogrzewanie podłogowe w sypialni
Ogrzewanie podłogowe w sypialni
Ogrzewanie podłogowe staje się coraz popularniejsze, zwłaszcza tam, gdzie jest możliwość realizacji projektu instalacji grzewczej całkowicie od nowa z uwzględnieniem własnych preferencji. Jednak w przypadku pomieszczenia, jakim jest sypialnia, jego montaż wciąż budzi wiele wątpliwości.
17.12.2019
Ciepło w pięknym stylu - kampania Loft Edition od Purmo
Ciepło w pięknym stylu - kampania Loft Edition od Purmo
Firma Rettig Heating, właściciel marki Purmo, rusza z nową kampanią promocyjną skierowaną do architektów, instalatorów i klientów indywidualnych. "Loft Edition" to nawiązanie do industrialnego stylu we wnętrzach. Z tej okazji producent przygotował wiele programów i wydarzeń, angażujących autorytety ze świata architektury, designu, sztuki i blogosfery.
20.09.2019
Remont w planach? Warto wymienić też grzejniki
Remont w planach? Warto wymienić też grzejniki
Ciepłe letnie miesiące to dla wielu osób idealny moment na remont. Podczas renowacji warto pomyśleć także o wymianie systemu ogrzewania. Przez ostatnią dekadę wiele się zmieniło w branży grzewczej i instalacyjnej - teraz bez problemu można zamontować wyszukane, designerskie grzejniki dekoracyjne, albo z nich zrezygnować dzięki systemom ogrzewania płaszczyznowego.
14.08.2019
Grzejnik dekoracyjny Arran
Grzejnik dekoracyjny Arran
Prostota i funkcjonalność - cechy te najlepiej charakteryzują nowy grzejnik Purmo - Arran. Model ten wyróżnia niewielka głębokość zabudowy oraz zupełnie płaska płyta czołowa o zaokrąglonych narożnikach.
27.05.2019
Powoli stajemy się Planetą Singli
Powoli stajemy się Planetą Singli
W filmie Blade Runner 2049 Oficer K., grany przez Rayna Goslinga, po powrocie do domu wita się z zjawiskową kobietą. Czy to jego kochająca żona? Niestety nie. Jest to zaawansowany algorytm sztucznej inteligencji, stworzony z myślą o samotnych mieszkańcach futurystycznego Los Angeles. Czy właśnie tak wygląda przyszłość ludzkości? Wiele wskazuje na to, że tak. Patrząc na wyniki badań Euromonitor Interlanational - nastaną ciężkie czasy dla romantyków. Liczba "singli" wzrośnie o 128% do 2030, a lekarstwem na samotność staną się inteligentni asystenci głosowi, których działanie będzie sprzężone z systemami smart home.
22.05.2019
Rynek Smart Home eksploduje - w 2019 roku na rynek trafi ponad 800 mln urządzeń
Rynek Smart Home eksploduje - w 2019 roku na rynek trafi ponad 800 mln urządzeń
Według najnowszych szacunków IDC, światowy rynek systemów do inteligentnych domów w porównaniu do poprzedniego roku wzrośnie o 26,9% w 2019 r.. Tym samym do konsumentów trafi ponad 832 mln sztuk asortymentu z segmentu smart home. Oczekuje się, że skumulowana stopa wzrostu w latach 2019 - 2023 wyniesie 16,9%, co daje prawie 1,6 mld urządzeń w 2023 r. Koszt technologii maleje, ceny spadają, a to pozytywnie wpływa na zaangażowanie konsumentów.
03.04.2019
Czy sztuczna inteligencja zatrzęsie branżą budowlaną?
Czy sztuczna inteligencja zatrzęsie branżą budowlaną?
W ciągu najbliższego roku jeden na czterech managerów w Polsce, podejmując decyzje biznesowe, planuje korzystać z rad sztucznej inteligencji, donoszą najnowsze badania Microsoft. To pokazuje, że firmy coraz chętniej wykorzystują technologię samouczących się algorytmów, a zaawansowane rozwiązania IT rozlewają się na całą gospodarkę, czego najlepszym przykładem jest branża budowlana. Czy ten sektor jest w stanie skutecznie wykorzystać potencjał, jaki oferuje SI?
29.03.2019
Technologia buduje zaufanie
Technologia buduje zaufanie
Do niedawna digitalizacja wywoływała niepokój, ale jak pokazują badania The Stevenson Company ten etap mamy za sobą. Firma przeprowadziła badania, z których wynika, że wizja niszczycielskich robotów, demolujących nasze domy już dawno stała się nieaktualna.
21.03.2019
Pasywny sposób obniżenia temperatury w mieście
Pasywny sposób obniżenia temperatury w mieście
Wiele aglomeracji pracuje nad sposobami, które pozwolą na złagodzenie doskwierającego letniego upału. Podczas gdy słupki rtęci przekraczają 30C klimatyzatory pracują na maksymalnych obrotach pochłaniając wielkie ilości energii. Stąd pomysł na obniżenie temperatury w mieście w alternatywny sposób - pasywny.
20.02.2019
Zanieczyszczone powietrze bardziej szkodliwe niż papierosy
Zanieczyszczone powietrze bardziej szkodliwe niż papierosy
Ostatnia analiza wskaźnika jakości powietrza (AQLI) przeprowadzona przez Instytut Polityki Energetycznej na Uniwersytecie w Chicago wykazała, że zanieczyszczenie powietrza obniży średnią długość życia ludzi o 1,8 roku. W regionach szczególnie zaniedbanych, wskaźnik ten wyniesie nawet 6 lat. W Katowicach odbywa się właśnie szczyt klimatyczny ONZ - COP24, podczas którego negocjowane będą działania na rzecz realizacji polityki klimatycznej, która pozwoli zredukować ilość produkowanych zanieczyszczeń i odzyskać skradziony ludziom czas.
10.01.2019
Accenture: firmy straciły aż 180 mld dolarów z powodu utraty reputacji
Accenture: firmy straciły aż 180 mld dolarów z powodu utraty reputacji
Za jaką kwotę można kupić zaufanie? Bardzo trudno to wycenić, nieco łatwiej określić ile można stracić na jego braku. Przez 2,5 roku firma Accenture badała jak spadają przychody firmy, gdy spada do niej zaufanie. Badanie przeprowadzone na grupie 7 000 firm w 20 branżach, nie pozostawia złudzeń, ponad połowa z badanych przedsiębiorstw  straci aż 180 mld USD z powodu słabnącej reputacji. To tyle ile roczne przychody giganta e-commerce, firmy Amazon.
06.12.2018
Purmo - rośnie popyt na rozwiązania grzewcze najwyżej jakości
Purmo - rośnie popyt na rozwiązania grzewcze najwyżej jakości
Ankiety przeprowadzone przez Purmo na grupie współpracujących instalatorów nie pozostawiają wątpliwości - rośnie popyt na rozwiązania grzewcze najwyżej jakości: 92% respondentów odnotowało wzrost zainteresowania tym aspektem wśród swoich klientów. Jednak skąd ta zmiana i ukierunkowanie na „jakościocentryzm”? Badania KPMG potwierdzają - Polacy bogacą się najszybciej w całej Europie. Dzięki temu coraz śmielej spoglądają w stronę wyższej półki, która kusi wyjątkowymi atrybutami, ale i ponadprzeciętną jakością i trwałością.
22.11.2018