Deceuninck wyróżniony w plebiscycie Laur Klienta 2021
Laur Konsumenta/Klienta jest jednym z pierwszych i zarazem jednym z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. W corocznym, ogólnopolskim sondażu badana jest powszechna popularność produktów oraz usług, poprzez zebranie spontanicznych odpowiedzi na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności zdobytego miejsca decyduje liczba głosów oddanych przez Konsumentów/Klientów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu w danej kategorii produktowej. Konkurs ma na celu dostrzeżenie i uhonorowanie właścicieli najpopularniejszych według respondentów marek produktów i usług.
Marka Deceuninck została szczególnie doceniona w tegorocznym plebiscycie zdobywając najbardziej elitarny tytuł: złoty Laur Klienta 2021 w kategorii Jakość i innowacyjność branży budowlanej. Firma otrzymała 45% wszystkich oddanych głosów w swojej kategorii.
Kolejny raz zostaliśmy nagrodzeni w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta/Laur Klienta. Wyróżnienia te są dla nas potwierdzeniem właściwie obranego kierunku i jak zawsze motywują nas do dalszego działania. Od lat wprowadzamy na rynek produkty nowatorskie, tworzone z myślą o konsumentach, zarówno pod względem użytkowym jak i stylistycznym, ale także, a może i przede wszystkim, tworzone z myślą o przyszłości. Mowa tu oczywiście o recyklingu i gospodarce zamkniętego obiegu, stosowanej w Deceuninck od lat. Projektujemy nasze produkty i procesy tak, by zminimalizować wpływ na środowisko. Łączymy to z pięknym, ponadczasowym designem, by nasze produkty cieszyły użytkowników przez długie lata. Jesteśmy dumni i niezwykle szczęśliwi, że konsumenci doceniają nasze starania – mówi Monika Hybza, Marketing Manager w Deceuninck Poland.
O plebiscycie Laur Konsumenta
Godło Laur Konsumenta/Laur Klienta to dziś potwierdzenie silnej pozycji nagradzanych marek na rynku. Przyznawany certyfikat jest symbolem tego, jak konsumenci postrzegają je w kontekście jakości, innowacyjności oraz emocjonalnego przywiązania do marki. Ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług jest jednym z czołowych konkursów promocyjnych w Polsce. Organizatorem konkursu jest redakcja Stron Biznesu - dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej, Stron Rynku w Gazecie Wyborczej oraz Rzecz o Biznesie - wydania publikowanego na łamach Rzeczpospolitej.
źródło i zdjęcia: Deceuninck Poland Sp. z o.o.