Cerrad na 38. Międzynarodowych Targach Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie
Stoisko Cerrad było nie tylko ekspozycją produktów, ale miejscem inspirujących spotkań, wymiany doświadczeń, ciekawych rozmów i budowania relacji. Mimo pandemii i wielu obostrzeń, frekwencja na stoisku Cerrad przerosła najśmielsze oczekiwania. Udział w targach pozwolił skonfrontować wizję aranżacji przestrzeni z opiniami najlepszych ekspertów z zakresu projektowania wnętrz i architektury. Zebrane informacje pozwolą firmie podjąć decyzje, które spośród wszystkich wzorniczych propozycji uzupełnią bogatą ofertę produktową w 2022 roku. Zespół Cerrad jest świadomy różnorodności oczekiwań klientów, więc tym bardziej cieszy się, że propozycje spotykały się z tak wielkim zainteresowaniem.
Koncepcja stoiska jest dla nas bardzo istotna. Przemyślana prezentacja płytek ceramicznych w przestrzeniach targowych, wyszukane aranżacje to ważny element kampanii wizerunkowej firmy CERRAD. Przygotowane przez nas stoiska stanowią nowoczesne showroomy, w których pokazujemy naszym gościom nowości, mające ogromny udział w wyznaczaniu ogólnoświatowych trendów i w pełni sprostają potrzebom aranżacyjnym projektantów i architektów wnętrz – mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor Marketingu Cerrad.
Podczas tegorocznych Targów Cersaie zaprezentowano koncept nowego projektu Cerrad i La Mania Home - dostępne będą w ofercie wiosną 2022 roku.
Ambasadorką Projektu jest Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna i założycielka domu mody La Mania, która podczas specjalnej prezentacji nowych kolekcji opowiadała uczestnikom Cersaie o inspiracjach, emocjach, wnętrzach domu i ich energii. Obopólne doświadczenie i kreatywność zaowocowały ciekawą współpracą, w ramach której marki zaprezentowały stworzone wspólne 4 najnowsze kolekcje płytek gresowych inspirowanych pięknem natury i otaczającego świata.
źródło i zdjęcia: Cerrad