Cerrad na 38. Międzynarodowych Targów Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie

38. Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie odbyły się w Bolonii w dniach 27 września – 1 października. Na powierzchni liczącej 150 tys. mswe rozwiązania zaprezentowały 623 firmy, z czego aż 361 stanowiły firmy z branży płytek ceramicznych. Spośród polskich wystawców szczególną uwagę przykuł Cerrad, który zaprezentował kilkadziesiąt kolekcji wyposażenia łazienkowego.

Cerrad na 38. Międzynarodowych Targów Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie
Cerrad Klinkier w Twoim stylu
Dane kontaktowe:
41 275 54 33
Radomska 49B 27-200 Starachowice

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Cerrad na 38. Międzynarodowych Targach Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie

Stoisko Cerrad było nie tylko ekspozycją produktów, ale miejscem inspirujących spotkań, wymiany doświadczeń, ciekawych rozmów i budowania relacji. Mimo pandemii i wielu obostrzeń, frekwencja na stoisku Cerrad przerosła najśmielsze oczekiwania. Udział w targach pozwolił skonfrontować wizję aranżacji przestrzeni z opiniami najlepszych ekspertów z zakresu projektowania wnętrz i architektury. Zebrane informacje pozwolą firmie podjąć decyzje, które spośród wszystkich wzorniczych propozycji uzupełnią bogatą ofertę produktową w 2022 roku. Zespół Cerrad jest świadomy różnorodności oczekiwań klientów, więc tym bardziej cieszy się, że propozycje spotykały się z tak wielkim zainteresowaniem.

Stoisko Cerrad na 38. Międzynarodowych Targach Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie
Popularność wystawy Cerrad przekroczyła oczekiwania organizatorów fot. Cerrad

Koncepcja stoiska jest dla nas bardzo istotna. Przemyślana prezentacja płytek ceramicznych w przestrzeniach targowych, wyszukane aranżacje to ważny element kampanii wizerunkowej firmy CERRAD. Przygotowane przez nas stoiska stanowią nowoczesne showroomy, w których pokazujemy naszym gościom nowości, mające ogromny udział w wyznaczaniu ogólnoświatowych trendów i w pełni sprostają potrzebom aranżacyjnym projektantów i architektów wnętrzmówi Tomasz Glegoła, Dyrektor Marketingu Cerrad.

Nowa kolekcja płytek Cerrad na wystawie w Bolonii
Nowa kolekcja płytek Cerrad zaprezentowana na targach w Bolonii fot. Cerrad

Podczas tegorocznych Targów Cersaie zaprezentowano koncept nowego projektu Cerrad i La Mania Home - dostępne będą w ofercie wiosną 2022 roku.

Ambasadorką Projektu jest Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna i założycielka domu mody La Mania, która podczas specjalnej prezentacji nowych kolekcji opowiadała uczestnikom Cersaie o inspiracjach, emocjach, wnętrzach domu i ich energii. Obopólne doświadczenie i kreatywność zaowocowały ciekawą współpracą, w ramach której marki zaprezentowały stworzone wspólne 4 najnowsze kolekcje płytek gresowych inspirowanych pięknem natury i otaczającego świata.

źródło i zdjęcia: Cerrad