Drutex po raz siódmy otrzymał tytuł Superbrands

DRUTEX, jeden z wiodących europejskich producentów stolarki okienno-drzwiowej, to jednocześnie bardzo rozpoznawalna marka na całym świecie. Potwierdzeniem rozwoju i silnej pozycji na całym świecie jest tytuł Superbrands, który został przyznany bytowskiej firmie po raz siódmy. DRUTEX odebrał tytuł 30 września 2021 roku podczas gali w Warszawie.

Drutex po raz siódmy otrzymał tytuł Superbrands
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
Dane kontaktowe:
59 822 91 01
Lęborska 31 77-100 Bytów

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

DRUTEX po raz siódmy z tytułem Superbrands

DRUTEX od wielu lat jest jedną najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, cieszących się zaufaniem klientów i partnerów biznesowych na całym świecie. Potwierdzeniem tej pozycji jest tytuł Superbrands, przyznawany przez znaną na całym świecie organizację, nagradzającą już od 25 lat najsilniejsze i cieszące się największym zaufaniem marki na świecie. Swoje badania przeprowadza w ponad 90 krajach, wyłaniając laureatów na poszczególnych rynkach i prezentując historie ich sukcesów. DRUTEX ten tytuł zdobył właśnie po raz siódmy.

To najlepsze potwierdzenie, że spójne i konsekwentne budowanie pozycji marki DRUTEX w Polsce i na świecie przynosi oczekiwane rezultaty. Dziś DRUTEX jest synonimem najwyższej jakości i innowacyjności, a także rzetelności biznesowej. W branży stolarki okienno-drzwiowej jesteśmy w ścisłej europejskiej czołówce. Oferujemy produkty najwyższej jakości, a to doceniają klienci na całym świeciemówi Leszek Gierszewski, założyciel i prezes - DRUTEX angażuje się też w działania CSR, wspierając różne inicjatywy czy też pomagając ochronie zdrowia. To też jest doceniane i zauważane

Sam Leszek Gierszewski był już wcześniej doceniany za umiejętne prowadzenie firmy, otrzymując nagrodę za ekspansję międzynarodową.

Tegoroczna, 15. edycja konkursu Superbrands, opierała się na szerokim badaniu konsumenckim przeprowadzonym wśród 15 tys. respondentów, a także na opinii ekspertów z Rady Marek. Oceniali oni pozycję rynkową marki w Polsce, jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B oraz innowacyjność i działania CSR. Pod uwagę brali też dynamikę rozwoju marki i jej siłę na tle danej kategorii.

źródło i zdjęcia: DRUTEX S.A.