"Wirtualne doświadczenie targowe - Targi. Nowa myśl. Nowa realizacja.". Tak brzmiał tytuł zgłoszenia, w którym REHAU Window Solutions (dywizja okienna) ubiegała się o jedną z prestiżowych nagród w konkursie German Brand Award (GBA) 2021. 10 czerwca, w trakcie ceremonii wręczenia nagród w Berlinie, jury ogłosiło, że producent profili okiennych REHAU należy do grona laureatów.
REHAU został zwycięzcą GBA 2021 w kategorii "Brand Events, Fairs & Exhibitions" konkursu "Excellence in Brand Strategy and Creation - Brand Communication". Wyrazy uznania jury zdobył wirtualny spacer po ekspozycji targowej jako modułowe narzędzie marketingu doznań. Jak podkreśla Dyrektor marketingu Peter Kotzur - Ta nagroda jest doskonałym potwierdzeniem pracy całego zespołu i utwierdza nas w przekonaniu, że istot-nym czynnikiem sukcesu w branży jest cyfryzacja - również w odniesieniu do zorientowanego na przyszłość, udanego dialogu z klientami.
Strategia dywizji okiennej REHAU, aby na nowo zdefiniować spotkanie z rozwiązaniami REHAU w ramach premiery wirtualnego spaceru po ekspozycji REHAU w maju 2020 roku, zakończyła się sukcesem. Highlight Tour tworzy przestrzeń dla nowego rodzaju dialogu pomiędzy sprzedażą a klientami. W ten sposób powstają prawdziwe doświadczenia z marką w Nowej Normalności - niezależne od czasu i miejsca. Marka i klient rozwijają się wzajemnie. Celem jest długotrwała, udana współpraca oparta na osobistej interakcji - kontynuuje Peter Kotzur.
Ta strategia REHAU nie tylko przekonała jury konkursu GBA, lecz także sprawiła, że wir-tualny spacer się wymiernym sukcesem REHAU. Ilustrują to m.in. poniższe liczby:
- ponad 1000 wirtualnych spacerów po ekspozycji z nowymi i obecnymi klientami w ciągu 5 miesięcy od rozpoczęcia działalności
- spacer dostępny jest w 30 językach
- zaprezentowanych jest ponad 40 międzynarodowych produktów i usług.
W kategorii "Doskonałość w strategii i kreacji marki" jurorzy German Brand Award nagradzają najsilniejsze kampanie, koncepcje i strategie z poszczególnych dziedzin. Jury składa się z niezależnych, interdyscyplinarnych ekspertów z firm, świata nauki, konsultingu, usług i agencji.
Zgłoszenia są oceniane na podstawie kryteriów niezależności, wyrazistości marki, odróżnienia od konkurencji i znaczenia dla grupy docelowej. Przy 1134 zgłoszeniach z 17 krajów, German Brand Award osiągnęła w 2021 roku wielki, także międzynarodowy wydźwięk.
Jak wziąć udział w wirtualnym spacerze po ekspozycji REHAU?
To bardzo proste. Wejdź na stronę www.rehau.pl/okna2020 i zapoznaj się z nowościami samodzielnie lub umów się na wirtualne zwiedzanie z przedstawicielem REHAU.
źródło i zdjęcie: REHAU