Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

OKNOPLAST promuje książkę polskiego ambasadora we Francji

OKNOPLAST od początku działalności wspiera kulturę, angażuje się nie tylko lokalnie - w kraju i Małopolsce, gdzie mieści się główna siedziba ale także na terenach poza granicami Polski. Teraz OKNOPLAST wziął udział w kolejnym projekcie kulturalnym, który łączy rodzimą i międzynarodową perspektywę, tym samym wspomógł publikację książki polskiego ambasadora we Francji Tomasza Orłowskiego.

OKNOPLAST promuje książkę polskiego ambasadora we Francji
OKNOPLAST Okna i drzwi balkonowe OKNOPLAST
oknoplast.com.pl
OKNOPLAST Okna i drzwi balkonowe OKNOPLAST
Dane kontaktowe:
12 279 71 71
Ochmanów 117, 32-003 Podłęże

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Podkrakowska firma od lat jest obecna na licznych rynkach zagranicznych. Ofertę i sposób funkcjonowania w poszczególnych państwach niezmiennie dostosowuje do przyzwyczajeń, potrzeb i perspektywy mieszkańców, zauważając różnorodność gustów, dominujących stylów i oczekiwań. Takie podejście przekłada się w dużej mierze na CSR-ową i kulturalną działalność OKNOPLAST. W zgodzie ze swoją strategią od lat bierze udział w inicjatywach związanych z promowaniem polskiej kultury za granicą oraz tych ukazujących dorobek kulturalny innych społeczeństw.

Francja w oczach Polaków

Swoistą mieszanką takich dwóch perspektyw jest książka Nasz zakochany przewodnik po Francji, czyli dyplomatyczna ratatouille autorstwa Tomasza Orłowskiego, pełniącego przez wiele lat funkcję ambasadora Polski we Francji i Monako, a później - we Włoszech i San Marino. Był także szefem Protokołu Dyplomatycznego i wiceministrem spraw zagranicznych. W literackiej formie sportretował Francję widzianą oczami zakochanych w niej Polaków. W książce czytelnicy znajdą szereg interesujących anegdot i wspomnień ze świata ambasadorskiego, nieoczywiste wnioski uważnego obserwatora lokalnej kultury, sztuki i historii a nawet wskazówki i spostrzeżenia admiratora lokalnej kuchni. Połączone w wyważony sposób wątki ukazują bogaty obraz współczesnej Francji.

- Cieszymy się, że możemy wesprzeć tak wspaniałą inicjatywę. W Grupie OKNOPLAST bardzo istotne dla nas jest dostrzeganie wyjątkowej kultury, historii i potrzeb każdego ze społeczeństw i chcemy taką postawę promować. Wkład w publikację pana Tomasza Orłowskiego był kolejnym krokiem w tym kierunku - tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKNOPLAST.

OKNOPLAST niezmiennie wspiera kulturę

W ciągu 25 lat swoich działań, które OKNOPLAST świętował w zeszłym roku, firma była zaangażowana w blisko 40 inicjatyw kulturalnych, a ze współpracy skorzystało 10 tys. osób. Wśród przeróżnych przedsięwzięć znalazły się m.in. coroczny mecenat wystawy sztuki z cyklu "Jasiński&Friends", patronat nad Konkursem dla Młodych Architektów, partnerstwo konkursu Young Design dla młodych projektantów, a także partnerstwo obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości w Ambasadzie Rzeczypospolitej Polskiej w Bratysławie.

źródło i zdjęcie: OKNOPLAST