Wybór okien, drzwi i bram jest wymagającym tematem dla każdego inwestora. Każdy zadaje sobie wiele pytań dotyczących poziomów energooszczędności, zastosowanej technologii czy budżetu na zakup.
Wiele osób ufa też poradom tych, którzy niedawno budowali lub remontowali dom. Bardzo interesujące są więc wyniki badań, które przeprowadziło niedawno Centrum Analiz Branżowych sprawdzającego, które marki inwestorzy indywidualni znają, wybierają i polecają.
Respondenci bardzo wyraźnie wskazali marki, które cenią sobie najbardziej, a są to OKNOPLAST, Fakro, Gerda, Porta i Velux.
Cieszymy się, że nasze wszystkie działania przynoszą rezultaty, które sobie zakładamy. To, że inwestorzy indywidualni wybierają i polecają nasze produkty jest potwierdzeniem, że nie tylko doceniają nasze produkty pod względem najwyższej jakości, technologii i designu, ale również pozytywnie odbierają nasze działania komunikacyjne. To strategia realizowana od początku działalności, która dziś bardzo procentuje. - podsumowuje Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKNOPLAST.
Badanie przeprowadzono w styczniu 2020 roku metodą CAWI na próbie 1000 inwestorów indywidualnych w wieku 24-65 lat, które w ciągu ostatnich 24 miesięcy budowały własny dom lub remontowały go.
źródło i zdjęcia: OKNOPLAST