Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Salonowe Rewolucje - premiera programu marki WIŚNIOWSKI

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Efekty tych zmian można zobaczyć w programie "Salonowe Rewolucje".

Salonowe Rewolucje - premiera programu marki WIŚNIOWSKI
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Drzwi przeciwpożarowe, stalowe
www.wisniowski.pl
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Drzwi przeciwpożarowe, stalowe
Dane kontaktowe:
18 44 77 111
Wielogłowy 153 , 33-311 Wielogłowy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu.

Premierowy odcinek "Salonowych Rewolucj" dostępny jest na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI

Odcinek pierwszy pokazuje metamorfozę sklepu ARTEX z Chełma - firma założona w latach 90 zmieniła się w nowoczesnych salon sprzedażowy. Nowa przestrzeń daje klientom to, czego nie zapewni internet czy katalog sprzedażowy: możliwość doświadczania.

Salon sprzedażowy to nie muzeum, przestrzeń ekspozycyjna ma żyć. Aby ośmielić klientów, zastosowaliśmy innowacyjną technikę komunikacji produktowej: na produktach lub w ich pobliżu zamieszczone zostały informacje nie tylko o kluczowych cechach, np. JESTEM SMART, ale także polecenia zachęcające do interakcji, takie jak: DOTKNIJ MNIE, czy OTWÓRZ- mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ekspert marki WIŚNIOWSKI. - Dla klientów ważne jest doświadczanie produktów, bo przecież kupujemy zmysłami - wzrokiem, dotykiem, węchem…

Autorska koncepcja zachęca klienta do odwiedzenia salonu - by mógł dotknąć, włączyć, otworzyć, przesunąć, zobaczyć i przetestować.

Serce projektu - WIŚNIOWSKI Concept

Marka WIŚNIOWSKI w ramach projektu Salonowe Rewolucje stworzyła unikalny sposób myślenia o produktach: o tym, jak je właściwie prezentować i sprzedawać. Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design systemu Home Inclusive z użyciem technologii smartCONNECTED.

Zaprojektowano ją w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych rozwiązań, które realizujących koncepcję "smart domu" dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.

Jak zmienił się salon ARTEX

W wyniku rewolucji wnętrze salonu ARTEX uporządkowano i podzielono według grup produktowych i wyodrębniono w nim dwie części: strefę sprzedaży i strefę konceptu. Dzięki temu klienci oglądający ekspozycję nie spotykają się z osobami składającymi zamówienie.

Ponadto klienci mogą tu wszystkiego dotknąć, wypróbować i są o tym skutecznie poinformowani. Całości dopełniają światła i stonowane kolory - produkty są eksponowane na tle delikatnych szarości.

Salonowe Rewolucje - współpraca z ekspertami

Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim - ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów.

Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.

Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:

  • P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
  • P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
  • P. H. U. Olbud Straszyn
  • JAPI-BUD DUDA Sp.j.
  • P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek
  • Materiały Budowlane Sp. z o.o.
  • F. P. H. U Nowoczesny Dom
  • P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych

źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI