De Dietrich wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Tak jak w ubiegłych latach, spółka BDR Thermea Poland przekazała na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy 2-funkcyjny, kondensacyjny kocioł gazowy Lumea MPX 20/24MI. Całkowity dochód ze sprzedaży przekazany zostanie dla Fundacji na zakup sprzętu medycznego i diagnostycznego dla dzieci.

De Dietrich wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
BDR Thermea Poland Sp. z o.o. Odnawialne źródła energii
Dane kontaktowe:
71 71 27 400, 801 080 881
Północna 15-19 54-105 Wrocław
Zobacz firmę w innym dziale: Kotły gazowe i olejowe Pompy ciepła

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Pomaganie ma sens

Już po raz 28. w całej Polsce zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Za zebrane pieniądze zostaną kupione najnowocześniejsze urządzenia dla ratowania życia i zdrowia dzieci. W tym 2020 roku WOŚP skupi się przede wszystkim na takich dziedzinach medycyny dziecięcej jak chirurgia ogólna, kardiochirurgia i neurochirurgia.

W trosce o bezpieczeństwo i skuteczność zabiegów najmłodszych pacjentów potrzebne są najnowocześniejsze i bardzo drogie urządzenia medyczne. Do najważniejszych należą m.in.: lampy operacyjne, stoły operacyjne, aparaty RTG z ramieniem oraz zestawy endoskopowe.

Oprócz zbiórek, fundacja zbierze też pieniądze ze specjalnych aukcji. Co roku w akcji biorą udział znane osoby ze świata kultury czy sportu. W tym roku udział w WOŚP bierze udział noblistka Olga Tokarczuk, Robert Lewandowski czy Agnieszka Holland.

Do tej inicjatywy włącza się też wiele firm. Spółka BDR Thermea również przekazała na aukcję swój produkt - nowoczesny 2-funkcyjny kondensacyjny kocioł gazowy Lumea MPX 20/24 MI marki De Dietrich.

Udział w licytacji można wziąć na stronie aukcja Lumea MPX – WOŚP, potrwa ona do 17 stycznia.

Dowiedz się więcej o kotle Lumea MPX 20/24 MI

Zachęcamy do licytowania. To podwójna korzyść, ponieważ można zyskać nowoczesne źródło ciepła w swoim domu, a przeznaczona na niego kwota zostanie wykorzystana w szczytnym celu - podkreśla Tomasz Popiel szef działu marketingu marki De Dietrich.

źródło i zdjęcia: De Dietrich