2019 rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji - targach BATIMAT oraz Paysalia. W 2019 firma wzięła udział w targach w Monachium (BAU) i Mediolanie (MADE expo), w Wiedniu na Bauen&Energie oraz w szwajcarskim Frauenfeld podczas Zaunteam 2019.
Marka zrobiła również kolejny krok w rozwijaniu swojej obecności na rynkach skandynawskich dzięki targom BYGG REIS DEG w Lillestrøm.
Jednym z kluczowych obszarów rozwoju dla marki jest Francja - dowodzą tego projekty: sponsoring drużyny piłkarskiej Girondins de Bordeaux i współpraca z Somfy.
WIŚNIOWSKI to marka dobrze znana w wielu europejskich krajach. To olbrzymi sukces, ale chcemy zrobić jeszcze więcej. Dążymy do tego, by większość naszych produktów była sprzedawana poza granicami kraju - to zapewni nam miejsce do rozwoju i wzmocni wizerunek polskich firm w Europie - mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.
W tym roku firma mocniej zacieśniła relacje z architektami i projektantami. Na rynku włoskim zaowocowało to dwoma spotkaniami w ramach wydarzeń Infoprogetto w Mediolanie i Bresci.
Jak WIŚNIOWSKI rozpocznie 2020 rok?
Nowy rok WIŚNIOWSKI rozpocznie targami Perimeter Protection, które skupiają się na rozwiązaniach dla bezpieczeństwa. Przedstawiciele marki WIŚNIOWSKI zaprezentują się na stoisku 417 w hali 12.
Pierwsze miesiące 2020 roku będą również kolejnym etapem świętowania przez markę WIŚNIOWSKI 30-lecia istnienia. W siedzibie firmy będą organizowane specjalne wydarzenia.
W tym szczególnym czasie WIŚNIOWSKI chce również aktywniej działać na rynkach zagranicznych.
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI