KRISPOL sprowadził zakup stolarki do kilku prostych dla inwestora kroków. Rozpoczynając od wizyty w salonie, który jest zaopatrzony w pełną ekspozycję produktów z linii HOME, klient może sprawdzić jak okna, bramy, drzwi czy osłony będą się prezentować na jego budowie.
Kolejnym krokiem jest analiza potrzeb i oczekiwań inwestora, więc certyfikowany doradca w salonie KRISHOME przygotuje spersonalizowaną ofertę. Po dokonaniu ostatecznej decyzji i złożeniu zamówienia, należy ustalić termin dostawy i skorzystać z profesjonalnego montażu, którym zajmują się certyfikowani, rekomendowani przez producenta fachowcy.
Pomysł ten przypadł do gustu wielu przedsiębiorczym partnerom biznesowym, którzy postanowili zaufać marce KRISPOL. W ostatnim czasie do sieci salonów KRISHOME dołączyły kolejne - w Kaliszu otworzył się Kal-Bud, w Pruszkowie profesjonalne usługi świadczy firma Automatyka Bis. Dynamikę rozwoju sieci obrazują również działania kooperantów, którzy decydują się na powiększanie portfolio - w Bełchatowie otwarty został kolejny punkt znanej firmy GP System, firma Art-Bud, która posiada już dwie lokalizacje w Zielonej Górze - otwiera salon w Żarach.
Cieszy nas, że sieć sprzedaży detalicznej pod marką KRISHOME zyskała zaufanie przedsiębiorców. Co więcej, wiele firm decyduje się na otwarcie kolejnego salonu w innym mieście. To pokazuje, że ten model biznesowy jest rozwojowy, przyszłościowy, ale co chyba najważniejsze – rentowny. Ze swojej strony oferujemy gotową koncepcję na biznes - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej, odpowiedzialny za projekt. Architekt projektuje już następne salony – w Jeleniej Górze i Koszalinie. Pełną listę salonów KRISHOME można znaleźć na stronie KRISHOME.
źródło i zdjęcia: Krispol