Zrównoważony rozwój i recykling PVC - główne tematy śniadania prasowego Deceuninck

W czwartek, 17 października 2019 r. miało miejsce śniadanie prasowe firmy Deceuninck. Zaproszono przedstawicieli czołowych redakcji z branży stolarki okiennej, architektury i wnętrz. 

Zrównoważony rozwój i recykling PVC - główne tematy śniadania prasowego Deceuninck
Deceuninck Poland Sp. z o.o. Systemy profili z PVC
www.deceuninck.pl
Dane kontaktowe:
61 81 87 001
Poznańska 34 62-020 Swarzędz, Jasin
Zobacz firmę w innym dziale: Kostka brukowa, tarasy, obrzeża

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Deceuninck na spotkaniu z dziennikarzami 

Głównymi zagadnieniami poruszanymi na spotkaniu były innowacyjność, design i ekologia, które jako filary marki Deceuninck, stanowią podstawę filozofii działania firmy i określają kierunek rozwoju jej oferty.

Omówione zostały w tym kontekście wdrożone przez firmę rozwiązania, najbliższe plany dalszego rozwoju oraz uchylony został rąbek tajemnicy na temat nowości w ofercie, które już niebawem będą miały swoją odsłonę.

Śniadanie prasowe prowadził Grzegorz Federowicz - dyr. ds. sprzedaży w Deceuninck. Deceunincka, natomiast w charakterze gospodarzy wystąpili Krzysztof Kalita, Tomasz Chmielarz, Monika Hybza oraz - z ramienia So Easy - Sebastian Jasiński. Architekt Maciej Zuber uczestniczył w spotkaniu w roli eksperta Deceuninck ds. BIM.

Podczas eventu dziennikarze mieli możliwość usłyszeć o gospodarce zrównoważonego rozwoju, opartej m. in. o ideę recyklingu PVC, jaką realizuje grupa Deceuninck, o znaczeniu designu w projektach marki, takich jak np. zdobywający nagrody Elegante, czy o rewolucyjnych systemach aluminiowych do okien i drzwi w technologii So Easy, obecnie znanych pod marką Decalu.

Istotnym elementem rozmów była także kwestia najbliższych planów Deceuninck związanych z rozwiązaniami BIM oraz istota współpracy w tym zakresie z ekspertem, praktykiem w tej dziedzinie, Maciejem Zuberem.

Najwięcej pytań ze strony dziennikarzy, dotyczyło nowości oraz najbliższych planów. „Cieszymy się z tego spotkania, udało się zrealizować jego cel, stworzyć miłą, relacyjną atmosferę i przede wszystkim, porozmawiać z ludźmi z mediów branżowych o ważnych tematach.

Rozmawialiśmy o rozwiązaniach i ofercie Deceuninck w kontekście naszych głównych filarów marki, gdyż tak naprawdę innowacyjność, ekologia i design to dziś, zwłaszcza w tej branży, wartości poszukiwane i chętnie dyskutowane. Usłyszeliśmy wiele ciekawych pytań, które także nam dają do myślenia i pomagają budować dobrą komunikację z mediami i naszymi odbiorcami.

Dziękujemy dziennikarzom bardzo za przyjęcie zaproszenia na tą - nową chyba w branży - formułę. Ich obecność i odbiór, którym się z nami podzielili, utwierdza nas w przekonaniu, że to nie będzie ostatnie takie spotkanie” – podsumował Grzegorz Federowicz.

Opracowanie: redakcja IRBJ

Źródło i zdjęcia: Deceuninck